auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 10 Wrz, 2010
kubas napisał/a:
Barejka napisał/a:
Panowie jak wiadomo kazdy kableke mial inny pin ewentualnie kolor w innym roczniku, ale czy wiazka numeryczna sie czyms roznila? Kazdy kabelek ma swoj numer czy z czasem te numery sie zmienialy? Bo kilka z xsi pokrywa mi sie z tymi z vts
Karwa Barejka, to nie tak ja rozkminiasz. Bierzesz miernik i sprawdzasz jaki kabel idzie do jakiego czujnika itd. w wiązce silnikowej. Schemat z kabinowej z xsi powinieneś już znać na pamięć i łączysz. Po numerach i kolorach to się nie odpalisz do 2012. A może i za 5 dni nawet się nie udać. Miernik i jazda.
kubas agrii..
jak masz schemat to dobrze namierza sie kable na piny z ecu... w schemacie
ecu masz na pewno rozpisane wiec bierzesz probnik i jedziesz brakujace piny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach