Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wspomaganie ukladu kierowniczego
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   Wspomaganie ukladu kierowniczego

Moze ze mna jest cos nie tak,ale jak dla mnie to wspomaganie w clio dziala zbyt mocno.
Hamulca juz odlaczylem...
Jak z ukladem kierowniczym? Da sie te wspomaganie jakos oslabic?
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Odpinajac pompe.

Nie jest za mocne i zdecydowanie naturalniej od elektrycznych.
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Marek23, zmniejsz częstotliwość wypadów na siłkę :D . Jest OK w sam raz. Zobacz jak luźno chodzi w 106 w porównaniu do clio.
_________________
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Ale jak odepniesz pompę to przecież magiel ze wspomą ma dodatkowy tłok z olejem czyż nie tak?
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Jak dla mnie to w 106 chodzi ciężej,chyba że w moim clio jakoś uber lekko kiera sie kręci...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Marek23 napisał/a:
Jak dla mnie to w 106 chodzi ciężej,chyba że w moim clio jakoś uber lekko kiera sie kręci...

cos sie musiało zepsuć.. u mnie właśnie dobrze chodzi :) w sensie ciężej niż w innych samochodach ze wspomaganiem :)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Ok,czyli następna rzecz do roboty :wall:
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

zmieniałeś ostatnio koła na mniejsze ? u mnie po przejściu z 16' na 15' wyraźnie lżej się kręci kiermaną
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Mam cały czas 15stki... W czwartek auto będzie już u nowego mechanika,z ktorym jest przy okazji bardzo dobrym kierowcą i miał kiedyś clio 182,obecnie F1. Więc na pewno sam stwierdzi...
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Zrób reduktor ciśnienia jakiś z regulacją albo puść małą rurkę bypass od pompy prosto do zbiorniczka i będzie słabiej :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Ja bym kupił przekładnię bez wspomagania i tyle - chyba, że takich nie ma :>
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Bonczek napisał/a:
Ja bym kupił przekładnię bez wspomagania i tyle - chyba, że takich nie ma :>

To jest dobry pomysł, obawiam się jednak że mogło nie być bez wspo.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

A ja się obawiam, że Pan na BK powie: "Panie Marku tak nie może być" ;D
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

M napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Ja bym kupił przekładnię bez wspomagania i tyle - chyba, że takich nie ma :>

To jest dobry pomysł, obawiam się jednak że mogło nie być bez wspo.


Ale zapewne taka przekładania ma większe przełożenie od oporu do oporu więc lipa. Sam do siebie kiedyś wstawię przekładanie ze wspomaganiem ale go nie podłącze z wyżej podanego powodu.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Nie sądzę, zęby odłączanie wspomagania było dobrym pomysłem. Przez jakiś czas jeździłem z niedziałającym przekaźnikiem i było mega do dupy, o jakiejkolwiek szybkiej kontrze można było od razu zapomnieć. Jak jeszcze do tego na camberach ustawisz duży kąt wyprzedzenia to powodzenia życzę :rotfl: albo od razu rok przed karnet na siłkę proponuję.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9