- silnik C20XE, stan idealny, kompresja po 14,5, smiga na syntetyku 5w50
- wydech 2,5 cala ze stali nierdzewnej (DoubleB/MG Motosport),
- kolektor wydechowy Lexmaul, poprawiony przy głowicy, wyjscie na 2,5 cala,
- glowica pelna obrobka, remont i tuning w DoubleB
- powercap
- skrzynia CR z przelozeniem 3,7
- lekkie kolo zamachowe
- ecumaster det3
- zawieszenie kw/koni, twarde, dobrze wybierające, wysokość zblizona do serii
- poliuretanowe elementy zamiast gumowych
- powiekszone negatywy z przodu i kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
- hamulce ate i klocki ds performance
- usuniety ABS i ETC
- czesciowo odelzone, 1060kg, okolo 70kg do wyjecia jeszcze bez problemu,
- fotel speed/mirco
- pasy schrotch
- felgi aluminiowe
Samochod jest niewiarygodnie szybki jak na posiadana moc, 14,5 sek na 400m i 6,5 do 100km/h. Szybszy od Clio Sport, Civic Typer, Impreza WRX. Możliwość weryfikacji każdego wieczoru:). Prowadzi się bardzo dobrze, daje mnóstwo frajdy z jazdy, jest dosc glosny. Bardzo rozpoznawalne auto, szczególnie w Krakowie (krążyły nawet legendy o mocy ponad 200km), dwa razy znalazlo się na zdjęciach w relacji z roznych zawodow w miesięczniku GT.
Mechanicznie samochodzik w wyjatkowo dobrej kondycji, natomiast blacharka wymaga poprawy, standardowe miejsca dla Astry, progi i nadkola tylne. W tych co sa opisane jako bez sladu rdzy, albo zaraz i tak się pojawi, albo sa tylko przybajerowane do sprzedazy. Auto jest proste, na geometrii wszystko wyszlo ok.
Przebiegu nie znam, kupilem z tuningowymi zegarami na ktorych bylo 80tys, wsadzilem zwykle czarne na, ktorych mam chyba okolo 200tys.
Możliwość sprzedazy auta bez kompletnego wydechu, fotela, mogę także dorzucic zimowki, drugi komplet felg, troche roznych czesci wtedy cena do negocjacji w gore lub w dol.
Możliwość jazdy probnej na torze w Kielcach czy Radomiu (szczegóły do ustalenia).
Cena w podanej specyfikacji do bardzo malej negocjacji, po oględzinach samochodu. Jak wystawiona cena jest dla Ciebie za wysoka to proszę o nie zawracanie glowy bo nie sprzedam auta za pol darmo (rozbiore na czesci lub zrobie remont blacharki i zostawie).
Możliwość zamiany (oczywiście z moja doplata) na BMW e36 kombi 323/328, Alfa Romeo 156 kombi jtd, Honda Civic 5D/kombi vtec-e lub vti.
wtedy bylo cos nie tak z autem, zobaczymy na radomiu:D
Ja tam mega torowiec nie jestem,ale czasy z adim mielismy takie same. Cos wtedy z zawiasem nie gralo. Ale,ze na wporst szybsze od clio to az nie wierze... Ale moze.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Sob 25 Wrz, 2010
Cytat:
Ja tam mega torowiec nie jestem,ale czasy z adim mielismy takie same. Cos wtedy z zawiasem nie gralo. Ale,ze na wporst szybsze od clio to az nie wierze... Ale moze.
wtedy bylo cos nie tak z autem, zobaczymy na radomiu:D
Ja tam mega torowiec nie jestem,ale czasy z adim mielismy takie same. Cos wtedy z zawiasem nie gralo. Ale,ze na wporst szybsze od clio to az nie wierze... Ale moze.
probowalem gdzies z 5 roznymi clio II i clio III;] wpadaj na strojenie do krakowa to przy okazji sprawdzimy cliowke:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach