auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010
MTW napisał/a:
saxorulez, podzielę się wszystkim jak wszystko będzie zrobione
myślę ze głownie Tobie opłacałoby sie podzielić tym wcześniej z Saxo. Bo on akurat mody w saxo ma w mały paluszku (sami sobie dopowiedzcie którym dokładnie )
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010
W dziale ogłoszenia wklejone było ogłoszneie z motoallegro.pl fajnej niebieskiej 16v w dobrych pieniadzach, i stan wygladał również ok ale być może lepiej przełozyć Powodzenia w pracach i byle tylko autko przez przekładke nie było zbyt długo unieruchomione bo to najczestsza bolączka swap-ów
jak auto wjedzie na warsztat bo na drugi dzień ma już odpalić bo swap z 1,4 na 1,6 16v pikuś w tych autach wszystko poz a silnikiem chłodnicą i skrzynia półosiami ale ona wraz ze skrzynia mogą zostać te same
auto: Cupra
silnik:: 2.0t
moc: 300km Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Skąd: WZ
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010
MTW napisał/a:
jak auto wjedzie na warsztat bo na drugi dzień ma już odpalić bo swap z 1,4 na 1,6 16v pikuś w tych autach wszystko poz a silnikiem chłodnicą i skrzynia półosiami ale ona wraz ze skrzynia mogą zostać te same
A potrafisz pisać po polsku? Tego powyżej nie da się czytać
auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km Pomógł: 23 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010
MTW napisał/a:
jak auto wjedzie na warsztat bo na drugi dzień ma już odpalić bo swap z 1,4 na 1,6 16v pikuś w tych autach wszystko poz a silnikiem chłodnicą i skrzynia półosiami ale ona wraz ze skrzynia mogą zostać te same
skoro zostawiasz półosie, to wnioskuje z tego, że całe zawieszenie też będzie z 1,4?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach