Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
ECU do Clio II Sport
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 05 Paź, 2010   

he he mam nadzieje ze z procedurą startu też strzela :D
_________________
 
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Śro 06 Paź, 2010   

A jak się ta procedurę aktywuje?
- osobny włącznik
- czy za każdym razem przy wciśnięciu gazu do oporu na biegu jałowym motor kręci się do 4tys.?
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Śro 06 Paź, 2010   

Rasputin napisał/a:
A jak się ta procedurę aktywuje?
- osobny włącznik
- czy za każdym razem przy wciśnięciu gazu do oporu na biegu jałowym motor kręci się do 4tys.?


Z tego co wyczytałem to do przekroczenia pewnej prędkości samochodu odcinka jest zawsze na poziomie 4300. Tylko z drugiej strony skąd komp bierze sygnał jak podczas startu koła buksują i na prędkościomierzu prędkość jest pokazywana. Musiałoby to być zczytywane z tylnich kół.
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Śro 06 Paź, 2010   

agentczor napisał/a:
Z tego co wyczytałem to do przekroczenia pewnej prędkości samochodu odcinka jest zawsze na poziomie 4300

No ale jakiej prędkości?!?! Przecież wrzucasz jedynkę,trzymasz wcisnięte sprzęgło i skąd komp wie,żeby kręcić furexa do 4tys a nie do odcięcia?
Swoją drogą jeśli ta funkcja jest constans to lipa bo przy dobrej oponie,mówię tu o np. R888 start z 4 tys zdusi nie miłosiernie auto. I zamiast dobrego startu wyjdzie kupa. Na zwykłej oponie ma to jakiś sens.
Dlatego pytam jak to w końcu jest?
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 06 Paź, 2010   

Ustawiasz tak zeby bylo optymalnie pod slicka ;] na mokrym startujesz poprostu wolniej :)

Jest tak jak napisales w opcji nr 2.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 06 Paź, 2010   

zgodnie ze schematem w detIII/detII procedura dziala na 2 przelacznikach.. jeden to
on/off drug jest pod pedalem. czyli przelacznik on, pedal w podlodze... ruszasz
i wtedy przelacznik off
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Śro 06 Paź, 2010   

Oto mi chodziło,dzieki.
Skoro jest zewnętrzny włącznik/wyłącznik to widze sens takiej procedury.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 06 Paź, 2010   

Rasputin, Jeśli dobrze wyczytałem to pierwsze wciśnięcie pedału gazu zatrzymuje obroty na 2400, kolejne 4300 i kolejne 7000, ale pewności nie mam.

106 mówi o DET III a ja o programie od Henka.

How it works;
When the engine is warmed up, at a stand-still you have a lowered 4500 rpm rev limiter and once you get moving at a certain speed, it enables the normal rev limiter again. To ogólna zasada działania. A o tych opcjach 2400/4300/7000 musze odkopać.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9