auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Śro 06 Paź, 2010
A jak się ta procedurę aktywuje?
- osobny włącznik
- czy za każdym razem przy wciśnięciu gazu do oporu na biegu jałowym motor kręci się do 4tys.?
agentczor [Usunięty]
Wysłany: Śro 06 Paź, 2010
Rasputin napisał/a:
A jak się ta procedurę aktywuje?
- osobny włącznik
- czy za każdym razem przy wciśnięciu gazu do oporu na biegu jałowym motor kręci się do 4tys.?
Z tego co wyczytałem to do przekroczenia pewnej prędkości samochodu odcinka jest zawsze na poziomie 4300. Tylko z drugiej strony skąd komp bierze sygnał jak podczas startu koła buksują i na prędkościomierzu prędkość jest pokazywana. Musiałoby to być zczytywane z tylnich kół.
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Śro 06 Paź, 2010
agentczor napisał/a:
Z tego co wyczytałem to do przekroczenia pewnej prędkości samochodu odcinka jest zawsze na poziomie 4300
No ale jakiej prędkości?!?! Przecież wrzucasz jedynkę,trzymasz wcisnięte sprzęgło i skąd komp wie,żeby kręcić furexa do 4tys a nie do odcięcia?
Swoją drogą jeśli ta funkcja jest constans to lipa bo przy dobrej oponie,mówię tu o np. R888 start z 4 tys zdusi nie miłosiernie auto. I zamiast dobrego startu wyjdzie kupa. Na zwykłej oponie ma to jakiś sens.
Dlatego pytam jak to w końcu jest?
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 06 Paź, 2010
zgodnie ze schematem w detIII/detII procedura dziala na 2 przelacznikach.. jeden to
on/off drug jest pod pedalem. czyli przelacznik on, pedal w podlodze... ruszasz
i wtedy przelacznik off
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 06 Paź, 2010
Rasputin, Jeśli dobrze wyczytałem to pierwsze wciśnięcie pedału gazu zatrzymuje obroty na 2400, kolejne 4300 i kolejne 7000, ale pewności nie mam.
106 mówi o DET III a ja o programie od Henka.
How it works;
When the engine is warmed up, at a stand-still you have a lowered 4500 rpm rev limiter and once you get moving at a certain speed, it enables the normal rev limiter again. To ogólna zasada działania. A o tych opcjach 2400/4300/7000 musze odkopać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach