Czy jest taka homologacja do C2 ? czy takie samochody istnieją ? jeżdżą gdzieś ? czy ktoś się orientuje co i jak jest dozwolone w takim samochodzie jako modyfikacja ?
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010
Marku,
homologacje najelpiej sprawidzić na stronie FIA, lub poprzez link ze strony www.pzm.pl.
Jak wiesz C2 VTS mają homologacje do A6 - chociażby po długich rozmowach z Janikiem i Stanikiem
A ja np widziałem kiedyś takowe C2 VTS w górach i podobno było to N-kowe... ale głowy nie dam, że miało N-kową homologacje
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
Nie. C2 podobnie jak 206 xs nie miały N-grupowej homologacji. Z resztą C2 jest na tyle cięzkie, ze przy standartowych N-kowych modach byłoby bardzo niekonkurencyjne. Saxo je poprostu niszczy. Wiem, bo mam znajomego co ma bardzo ubogą A-grupę ok 130km w C2 i jego auto mimo 13x64 okrutnie nie jedzie!
W N2 jest np Swift ktorym jezdzi Kurnicki w MP. Po porownaniu jego czasow do naszej N2 tez jest w tyle.
Do N2 tylko VTI, ewentualnie 106/saxo, ale napewno nie tak seryjne jak moje
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010
Przem_106 napisał/a:
W N2 jest np Swift ktorym jezdzi Kurnicki w MP. Po porownaniu jego czasow do naszej N2 tez jest w tyle.
No ten swift to fakt faktów kompletnie nie jedzie..
qbus napisał/a:
przeciez C2 w A6 to w zasadzie to samo co Max
W 100% zgadzam się z Kubą, to takie trochę mydlenie oczu, po tym jak Małyszczycki jeździł C2R2 przez prawie cały sezon PZM, na koniec wynajmując Clio R3 z 2Brally, stwierdzono, że tak być nie moze, ale fakt, ze patrzac choć by po C2, szpica pucharowiczów jeździ gruuubo doinwestowanymi furami, za gruube $$
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 13 Paź, 2010
grzech napisał/a:
Bad-i , smiech smiechem ale o sekwencji od C2 moglbys pomyslec na powaznie
nie ma to najmniejszego sensu, sekwencje mozna zakladac tylko w VK a wtedy waga samochodu musi wynosic 1.000 kg. To jest jeszcze OK bo jak widac Złotnicki daje rade, ale on dodatkowo ma super zawias i chyba jeszcze mocniejszy silnik.
qbus napisał/a:
przeciez C2 w A6 to w zasadzie to samo co Max
i tutaj sie akurat nie zgodze, i nie chodzi o prawie 10KM roznicy w mocy. Rozmawialem na ten temat z Larenem w Kłodzku i wymienil kilka istotnych roznic takich jak chocby hamulec, zawias itd......
ja rozumiem wszystko ale przewaga technologiczna takiego c2r2 nad reszta a6 i tak jest tak wielka ze w zasadzie czy to bedzie max czy nie nie ma wiekszej roznicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach