auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010
byłem i nadal jestem z niego zadowolony, na ulicy mistrz, bardzo precyzyjne prowadzenie, świetnie i bardzo szybko wybiera nierówności, poza tym wykonanie mistrz ! niestety w mojej ocenie przód jest za miękki na tor, jeśli go nie sprzedam to po prostu kupię twardszą sprężynę na przód, chociaż nie ukrywam że mam ochotę kupić znacznie bardziej zaawansowane zawieszenie, być może z pełną regulacją tłumienia, około 2 miesiące temu zapłaciłem za niego ~2100 na gotowo w PL, uważam że 1500 to mega okazja
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010
Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
iestety w mojej ocenie przód jest za miękki na tor
trochę to dziwne, moja seria daje rade... on jest miększy od seri na maks skręceniu ??
nie jest miększy od serii, amortyzatory mają krótszy skok, sprężyna jest sztywniejsza od serii, co masz na myśli pisząc, że Twoja seria daje rade ? porównując do tego zawieszenia Twoja seria nie daje rady gwarantuję
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010
Yarko napisał/a:
nie jest miększy od serii, amortyzatory mają krótszy skok, sprężyna jest sztywniejsza od serii, co masz na myśli pisząc, że Twoja seria daje rade ? porównując do tego zawieszenia Twoja seria nie daje rady gwarantuję
to ja nie rozumiem, dobry zawias ale zmieniasz
w sumie to bym wziął ten zawias ale mnie nie stać
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010
Janusz napisał/a:
to ja nie rozumiem, dobry zawias ale zmieniasz
w sumie to bym wziął ten zawias ale mnie nie stać
zawias jest dobry, zmieniam na taki w którym będę mógł regulować tłumienie, niestety takie zawieszenie kosztuje od 3000 pln w górę i w związku z tym potrzebuję sprzedać swoje za 1500 pln, nie widzę sensu posiadania 3 kpl. zawieszeń.
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010
Janusz napisał/a:
dobra, nie ważne nie zrozumiemy się o co nam chodzi
no to napisz o co Ci chodzi
zmieniam bo chcę kupić lepsze zawieszenie, z regulacją siły tłumienia, tak żebym na ulice mógł ustawić sobie miękko a na tor deskę ( albo w zależności od potrzeb ) kręcąc sobie pokrętłami, jeśli nie sprzedam to kupię twardsze sprężyny na przód.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010
Tak jak Yarko napisał Cena dobra, myślę że biorąc pod uwagę że przodem auto się troszkę kładzie to jakaś tam pseudorajdowa charakterystyka tego zawiasu jest, i do upalania rajdowego też się sprawdzi.
Na 3 raty to i ja bym sie skusił
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010
Yarko napisał/a:
Janusz napisał/a:
dobra, nie ważne nie zrozumiemy się o co nam chodzi
no to napisz o co Ci chodzi
zmieniam bo chcę kupić lepsze zawieszenie, z regulacją siły tłumienia, tak żebym na ulice mógł ustawić sobie miękko a na tor deskę ( albo w zależności od potrzeb ) kręcąc sobie pokrętłami, jeśli nie sprzedam to kupię twardsze sprężyny na przód.
po prostu nie mam racji i tyle Poważnie... Ja po prostu wdałem sie z Toba w dyskusje dlatego ze dla mnie bez sensu jest sprzedawać skoro jest dobre i dużo lepsze od seryjnego. Tym bardziej ze wiązałoby sie to z duza strata. Ale po prostu ja patrzyłem ze swojej perspektywy, gdzie albo kupie to, albo co innego i wolałbym zrobić następne mody niż tak kombinować. Ale skoro hajs jest to dlaczego nie Po prostu patrzyłem ze swojego punktu widzenia i nie mam racji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach