auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
Wątpie żeby robił taki przypał, bo byłoby to od razu do wychwycenia, może zmieniają skrzynie, Bartek z Kamilem mają w 1 palcu obsługę VTI i Typiar. (albo ja się mylę co do skrzyni, ale na moje oko to tam krótkie siedzi)
Byc moze przerzucaja skrzynie ale w Porebie Grzybek jechal na 100% na tym samym glownym na ktorym my jezdzimy. Widac po onboardach. Najkrotsze homologowane w jajku, potem juz tylko klowka. W ek w ogole niehomologowane.
Włączę się do dyskusji, bo jestem również zainteresowany autem. Po 6 os-ach Dolnośląskiego traciłem do Kamila 5 sekund. Potem na ostatnich 2 osach odjechał. Na drugi dzień odpuściłem i wygrał wyraźnie więc wydaje mi się, że wstydu nie ma przegrać z takim autem i kierowcą. Poza tym gdy rozmawiałem z Kamilem na PKC-u, to przyznał, że nie ma krótkiej skrzyni! Ja nie znam homo hondy, ale szpera w N-ce też robi robotę.
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
pare słów ode mnie nt. rajdu:)
jak Geko pisał my 4 w klasie i 9 w generali, które z jednej strony pozostawiają lekki niedosty a z drugiej bardzo się cieszę z wyniku bo auto znów (?!) miałem gotowe 24h przed rajdem więc nie zrobiłem nim żadnych kilometrów przed rajdem a ostatnie w rajdówce były na porębskim 1,5 miecha temu
to co Geko pisał a propos feelingu to się w 100% zgadzam, mój przyszedł dopiero na 2 i 3 pętle a to już jest za późno żeby walczyć o pudło, zdecydowanie pierwsza pętla przespana, zrobiliśmy straty, których później nie dało się odrobić mimo równej jazdy na 2 i 3 pętli i walki co do sekundy z 3 w klasie braćmi marczewskim również w 106, nota bene jechali zaraz przed nami więc fajna atmosfera wymiany "czasów" się zrobiła pozatym rajd naprawdę świetny, wszyscy przychylnie nastawieni do zawodników, sympatycznie i sprawnie, odcinki super, w paru miejscach naprawdę grube i szybkie, zresztą dwa dachy na 3-lidze chyba mówią same za siebie, jeden to saxo świeżo złożone i to był pierwszy rajd, szkoda
gratki dla Geko Team-u, jak zobaczyłem różnicę między nimi a Grzybkiem to byłem pod wrażeniem wyrównanej walki ... przegrać 1 sekundę na całym rajdzie to naprawdę nie ma wstydu , a Mateusz Kubat to faktycznie jakiś mega talent, jego pilot Kamil wracał z nami do Krk to mówił, że gość naprawdę zapitala, ciekawe w jakim kierunku to się dalej rozwinie
Geko, potwierdź jeszcze co z tym sławkowem bo pierwsze słysze (czytam) o takim obrocie spraw .. to jest pewne na 100% ?? mówili to na rozdaniu ??
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010
Przem_106, Jasne że nie ma wstydu, gdzie peugeot a gdzie Honda, dwa światy przy dłubniętej Nce hondy a seryjnym 106. Chodziło mi tylko o to że jak się Kamil spina to przy jego skillsach mógłby robić wiatrak w klasie i iść w generale. Szperę ma dopiero chyba od Poręby czyli na Dolnośląskim pierwszy raz z nią jechał.
matt napisał/a:
Geko, potwierdź jeszcze co z tym sławkowem bo pierwsze słysze (czytam) o takim obrocie spraw .. to jest pewne na 100% ?? mówili to na rozdaniu ??
Sławkowski pewnie pójdzie. Ja piszę że Łaziska są odwołane więc zostaje już tylko 1 runda do końca a my pierwszej nie jechaliśmy. Wobec czego liczone jest wszystkie 5rund do klasyfikacji które się odbyły. Natomiast założenia regulaminu były N - 1.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach