Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wytrzymałość silników
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

Nie wrócą - na świecie jest coraz mniej paliwa...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

Vlodek, ropa sie konczy, ale etanol sie robi z biomasy.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

dzik napisał/a:
Vlodek, ropa sie konczy, ale etanol sie robi z biomasy.

nie wierze człowiekowi który ma napisane pod avatarem "całowałem się z facetem" a mi mówiłeś, że jestem pierwszy... :( bujaj się
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

nie wazne kto był pierwszy w całowaniu, teraz na topie sa admini :D
_________________
...
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

jako ze jestem obrazony ze na poczatku tematu nikt nie wymienil pewnego biednego 1.6 z ktorego jest 137KM z litra, nie bede sie produkowal w tym temacie. Dodam tylko ze u mnie podobno mozna na seryjnych bebechach dlubac do 260 z zupelnym luzem. czyli masz cene. hujoza...
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

JIMEK, zmień dostawce prochów Misiaczku...
Twojego Pytona nie wymieniałem bo solidna jednostka a poza tym dałem kilka przykładów pierwszych z brzegu.

Restekpa ziąąąą
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

U mnie jest 107 koni z litra NA :D
Kto da wiecej? :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

Zmierzone na hamowni w R5 mialem 165KM (5000rpm (!)), czyli 117 z litra na 1 bar.
Pozniej dmuchalem 1,7 i nie wiem ile oficjalnie bylo, wiem tylko nieoficjalnie z gtecha :D
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

dzik napisał/a:
Zmierzone na hamowni w R5 mialem 165KM (5000rpm (!)), czyli 117 z litra na 1 bar.
Pozniej dmuchalem 1,7 i nie wiem ile oficjalnie bylo, wiem tylko nieoficjalnie z gtecha :D

Mnożnikowo 280koni :D
Jak miales przegrzane powietrze i srednie wystrojenie to tak 230-240?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

165koni bylo na seryjnym IC i slabej pompie, czyli seria, wieksze turbo i podniesione cisnienie.

1,7 dmuchalem na duuuzym IC i dobrej pompie, nie wiem ile bylo ale bylo bardzo fajnie :D
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

dzik napisał/a:
165koni bylo na seryjnym IC i slabej pompie, czyli seria, wieksze turbo i podniesione cisnienie.

1,7 dmuchalem na duuuzym IC i dobrej pompie, nie wiem ile bylo ale bylo bardzo fajnie :D
Dziku ze tak skromnie zapytam, jak ogarniasz afr? Masz egtka i po nim patrzysz czy nie robi sie za cieplo czy juz jakis konkretny diwajs?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

Afr sprawdzalem na hamowni ale mam tez egt zamontowane.
Wiec tutaj tak naprawde po zmianie dysz, pompy. Dmuchamy wiecej i sprawdzamy jak sie egt zachowuje. W gazniku za duzo do powiedzenia nie ma, seryjnie jest regulator ktory zwieksza cisnienie paliwa o wartosc doladowania wiec teoretycznie martwi sie o kazde doladowanie, ecu od zaplonu (jest elektroniczny) radzil sobie dobrze wiec wszystko smigalo.
Teraz jak bede sie zabieral za wtrysk kupie sobie afr, bez niego strojenie jest raczej pomylka.
_________________
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 22 Gru, 2006   

dzik napisał/a:
Ciekostka z renault, clio 2.0 ma silnik o duzym skoku, co nie jest dobre w tym wypadku a seryjny silnik mozna krecic 8000rpm (na zmienionym kompie).

Ta ciekawosta juz zawsze w renaurach stanowila mi zagadke, nie wiem czemu nadal probuja skokiem zyskac na pojemnosci :566:
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Gru, 2006   

powiem tak na swoim 1.8 16v zakrecilem na hamowni 8.200 rpm - byl to jeden pomiar i nie wiem ile moglbym dalej pojechac (podkreslam ze 8.200 jest wynikiem z hamowni)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10