AX już jeździ, całym problemem był syf w baku który zatarł w sumie 2 lub 3 pompy i przy okazji 2 wtryski. Jutro chce zdemontować bak wypłukać go, ale nie wiem jak dobrze wypłykać pozsotałą część układu paliwowego. Na pewno kilka najbliższych tankowań będzie z dodatkiem do czyszczenia układu paliwowego. Znacie jakieś sposoby jak przeczyścić przewody zanim ponownie uruchomimy auto.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 04 Lis, 2010
Vlodarsky, czy masz możliwość sprawdzić jakie średnice tam są potrzebne, albo ktoś wie jak to wygląda w saxo? 106 Rallye 1,6 Bo pomysł się wydaje najprostszy z możliwych.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 04 Lis, 2010
spirytus etylowy - ludzie którzy przerabiają auta na etanol donoszą że etanol wymywa wszystkie brudy do czystego metalu z przewodów i błyskawicznie zapycha filtr
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 04 Lis, 2010
GeKo napisał/a:
Vlodarsky, czy masz możliwość sprawdzić jakie średnice tam są potrzebne, albo ktoś wie jak to wygląda w saxo? 106 Rallye 1,6 Bo pomysł się wydaje najprostszy z możliwych.
W saxo są przewody z tworzywa sztucznego. Można dokupić bardzo podobne na metry, ale są mniej plastyczne i cholernie trudno je naciągnąć na króćce
Widze, ze rozdają pomuki. Sam wymieniałem u siebie takie przewody. Nazywają się KALANOWE własnie z tworzywa. Dołączenia ich występują takie fajne szybkozłaczki, ktore wytrzymują cisnienie. Mam taki przewod w garazu i mogę zmierzyc srednice, ale potrzebuje pomuka na zachętę, bo kawałek mam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach