auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 07 Lis, 2010
Oooo, to może ktoś pomoże
W czerwcu 2009 straciłem dowód z CRX`a, za brak homologowanych tablic rejestracyjnych przez co zaburzałem porządek publiczny, czy bezpieczeństwo ruchu - jedno z dwóch, dokładnie nie pamiętam.
Wiadomo, że teraz ten samochód w połowie nie istnieje, powiedzmy, że chcę go sprzedać, jak mam odebrać dowód? A jeżeli nie muszę to jak nowy właściciel ma zarejestrować auto, a ma obowiązek w ciągu iluś tam dni, skoro budowa potrwa jeszcze rok?
auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Nie 07 Lis, 2010
Jaco napisał/a:
Jacku a jam mam takie pytanko. Przyjeżdżam świeżo zbudowaną rajdówką na przegląd i jeszcze chce sobie zmienić ilość miejsc na 2.
Jakie jest do tego podejście ?
przyjeżdasz na stację, prosisz o wystawienie saświadczenia o zmianie liczby miesc podjąc powód wstwionej klatki, że to auto rajdowe, diagnosta robi normaly przegląd. dobrze jest mieć wszystki dane auta: waga, wymiary, rozstaw osi itp ze sobą potem idziesz z papierkiem do wydziału komunikacji, wypełniesz wniosek o przerejestrowanie fury, wpłacasz chyba 70zł i pani w okienku drukuje dowód tymczasowy który obowiązuje 30 dni. zazwyczaj już po 2 tygoniach jest właściwy do odebrania w urzędzie.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Nie 07 Lis, 2010
Jacek napisał/a:
Jaco napisał/a:
Jacku a jam mam takie pytanko. Przyjeżdżam świeżo zbudowaną rajdówką na przegląd i jeszcze chce sobie zmienić ilość miejsc na 2.
Jakie jest do tego podejście ?
przyjeżdasz na stację, prosisz o wystawienie saświadczenia o zmianie liczby miesc podjąc powód wstwionej klatki, że to auto rajdowe, diagnosta robi normaly przegląd. dobrze jest mieć wszystki dane auta: waga, wymiary, rozstaw osi itp ze sobą potem idziesz z papierkiem do wydziału komunikacji, wypełniesz wniosek o przerejestrowanie fury, wpłacasz chyba 70zł i pani w okienku drukuje dowód tymczasowy który obowiązuje 30 dni. zazwyczaj już po 2 tygoniach jest właściwy do odebrania w urzędzie.
Heh wiem jak to wygląda tylko martwi mnie to, że jak diagnosta zobaczy klatkę to powie, że to ingerencja w budowę samochodu i nie huhu z przeglądu
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Pon 08 Lis, 2010
Jaco napisał/a:
Jacek napisał/a:
Jaco napisał/a:
Jacku a jam mam takie pytanko. Przyjeżdżam świeżo zbudowaną rajdówką na przegląd i jeszcze chce sobie zmienić ilość miejsc na 2.
Jakie jest do tego podejście ?
przyjeżdasz na stację, prosisz o wystawienie saświadczenia o zmianie liczby miesc podjąc powód wstwionej klatki, że to auto rajdowe, diagnosta robi normaly przegląd. dobrze jest mieć wszystki dane auta: waga, wymiary, rozstaw osi itp ze sobą potem idziesz z papierkiem do wydziału komunikacji, wypełniesz wniosek o przerejestrowanie fury, wpłacasz chyba 70zł i pani w okienku drukuje dowód tymczasowy który obowiązuje 30 dni. zazwyczaj już po 2 tygoniach jest właściwy do odebrania w urzędzie.
Heh wiem jak to wygląda tylko martwi mnie to, że jak diagnosta zobaczy klatkę to powie, że to ingerencja w budowę samochodu i nie huhu z przeglądu
no problem, zmiana ilości miejsc w aucie i tyle. nie ma nic do gadania. jak nie załatwisz to wpadaj do mnie
Ja tam przeglądy lubie robić bez badania. Nie wiem po co cała kłotnia. Ktoś tam robi uczciwie i ma problem do "oszustów", a potem gdzieś tam leci w ruchu 2 zł... Bez sensu. Niech uczciwi zachowają ta cechę dla siebie i nie próbują innym tego narzucić, bo głupie to.
Szczególnie na forum gdzie co drugi jeździ jak poje.bany po ulicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach