auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 06 Sty, 2007 Laguna 2.0 T vs Swift vs Civic, a pozniej vs Ciquecento
Jadąc wczoram moja ulubiona ulica Modlińska napotkalem scigajace sie Civica i Swifta (Civic ten w budzie podobnej co CRXa a Swift taki jakby stary po face lifcie). I tak w koncu stanelismy na swiatlach przy BP (McDOnald) w kierunku centrum. Ja niestety bylem skazany i bylem jako 3ci. I tak dosc sparwnie ruszylismy na zielonym, 1 idziemy w miare rowno, 2 civic jakby delikatnie odjezdzal (w tym momencie popelniam blad bo skacze na skrajny prawy zeby ominac marudera), 3 idziemy bez zmian czyli Civic jakies 2 dlugosci przed nami, Swift dlugosc albo poltorej dlugosci a ja tapczanem na koncu. I tak na 4 widze ze zaczynam dochodzic Swifta - okolo 140 km/h, ale nadal nie na tyle zeby go wyprzedzic. I w tym momencie szok, myslalem ze czym szybciej tym latwiej mi pojdzie a tu Civic jakby odpalil TURBO MADAFAKA NOS KILLER i odjechal . Podsumowujac do mostu Grota zrownalem sie ze Swiftem a Civic odjechal.
Wracajac z wieczornej porazki w poolu od znajomego, na tej samej ulicy tylko w przeciwnym kierunku sciga sie ze mna CINQUECENTO :570: . Patrze tak na niego, on warczy. Ani to rajdowka ani to uliczny tuning - cos takiego miedzy jednym a drugim. I tak sie zlozylo ze stanelismy na moich ostatnich swiatlach (ostatnie przed skretem w Mehofera); ja na lewym on na srodku. No i na zielonym 1 i moze z pol dlugosci dla mnie, 2 idziemy rowno, 3 delikatnie odjezdzam ale w taki sposob ze juz sie balem wrzucac na 4ke zeby mnie ten maly pizdzik nie objechal jak Civic ze Swiftem. No ale jakos sie udalo, dojechalem do Mehofera moze z przewaga jednej dlugosci, nie wiem co to bylo ale ladny sleeper z tego Cienkiego.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 06 Sty, 2007
clio wyjezdzam codziennie, ale ten samochod nie nadaje sie zeby nim przejechac 50km. Do tego jak nim jade to jeszcze nie mialem chetnego do scigania, a nie przepraszam byl Ikarus startujacy z zatoczki ale go wyleczylem
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 06 Sty, 2007
ostatnio po redukcji z 5 na 4 , a wlaczalem sie do ruchu objechalem takiego Ikarusa - taki zolto czerwony, nie? wielkie to takie.. myslalem, ze nie dam rady bo jak puscil zaslone dymna to przez chwile stracilem z nim kontakt.. ale jakos.. cudem sie udalo.
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
_________________ "...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
mikson [Usunięty]
Wysłany: Sob 06 Sty, 2007
swift to byl gti czy zwyklak gti maja nie dlubane mk2 8,5 mk3 8,8 ale pojemnosc 1.3 na kontra 1.8 turbo to cos zobowiazuje oczywiscie mowa o wynikach swiftow z ich mlodych lat bo moj brat mial mk3 i jak sie z nim zlapalem to szlismy rowno
cos jednak kiepsko z twoja lagunka , na wiosne trzeba by pomierzyc , jestem chetny
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 07 Sty, 2007
Laga 8,6 , Pasek 9,4 jedyny plus paska to fakt ze oprocz skory mam wszystko a w ladze jednak brakuje tych podswietlanych tylnich zaglowkow
Swift to byl chyba ph3, aczkolwiek zapomnialem dodac ze to chyba jakis rajdowiec bo mial full wypas a naklejkach a do tego boczne numery (chociaz klatki nie mial)
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 08 Sty, 2007
z tego co wyczytalem na stronie klubu Swifta, to jedyny model ktory schodzi ponizej 10 sekund to GTI i ma 8,6. Takze nie wierze zeby ktos tak wydlubal innego 1.3 aby mial te 8,5 do setki a dodatkowo jechal rowno przy 140 km/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach