auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Lis, 2010
Napisałeś do kogoś, kto dojeżdża do mety każdego rajdu, robi dziesiątki km testowych, żebyś wolał spalić swoją licencje jak byś tak miał robić, wiec pytam ile takich testówek zrobiłeś Ty skoro tak piszesz.
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Lis, 2010
Mick napisał/a:
Napisałeś do kogoś, kto dojeżdża do mety każdego rajdu, robi dziesiątki km testowych, żebyś wolał spalić swoją licencje jak byś tak miał robić, wiec pytam ile takich testówek zrobiłeś Ty skoro tak piszesz.
Jedz do kiosku kup nowe WRC i przeczytaj wywiad z Habajem - wtedy moze zrozumiesz.
Ja w wypowiedzi Przemka nie odnosze sie do ilosci testow tylko do faktu ze zgadza sie ze słowami Habaja (glownie chodzi o sam poziom RPP, oraz o fakt ze ktos kto ma kase od rodzicow nie moze miec talentu itd..).
I tutaj podsumowanie (juz nie musisz czytac wywiadu):
Gdybym mial podchodzic do tego sportu tak jak opisal to Habaj to wtedy bym spalil wspomniana licencje.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Lis, 2010
Oczywiscie ze troche racji w tym wywiadzie jest, aczkolwiek ja nie lubie takiego podejscia do sprawy. Gosc ma kase i jezdzi ale poniewaz nie jest bogaty z domu to ma talent itd..... Inni niech nie jezdza.
Dodatkowo oficjalnie mowi ze II liga to zuo i same lapety (zle tna zakrety lub gosc wjezdza w zakret od wewnetrznej - a jak wiadomo BB jedzie zakrety od srodka )
Pozniej w tym samym kawalku wywiadu dodaje ze szybcy sa tylko Zawada, Tomaszczyk, Chuchała oraz dodaje Kacpra Wróblewskiego i Tomka Żerebeckiego
Bardzo szanowałem Habaja z Pucharu 206 dlatego ten wywiad jest dla mnie szczegolny. Habaj, Witas i Kajto, Pelikan, Grzyb to ludzie ktorzy wyciskali soki z pucharowek. Jechali szybko, często widowiskowo i do tego w odniesieniu do czasow dzisiejszych naprawdę słabymi autami. Wsrod nich był jeden wyjątek, ktory potwierdza regułę Piotr Adamus, ktory wydawałoby się ze jedzie wolno, a i tak zgarniał wszystko. W kazdym sezonie Pucharu 206-tki wjezdzały do TOP 10 generalki MP. A dzis tymi autami nawet lepiej przygotowanymi ludzie nie chcą jezdzic w pucharze, bo nie mają szans.
A poziom RPP jest słaby, to jest fakt niezaprzeczalny. Wymienione nazwiska przez niego się zgadzają, dalej jest kilku kierowcow startujących nieregularnie i to wszystko.
Praktycznie na kazdym rajdzie słyszałem opinie kibicow typu
"I to ma byc rajd? Te kolorowe samochody robią tylko hałas i nic więcej. Stasiek do sklepu jedzie szybciej. Kiedys zapier.....lali ze hej"
Ale zeby nie smiecic, to moze załozmy temat podsumowania RPP 2010
Bad-i ja troche inaczej odbieram tą wypowiedź, wg mnie jest to raczej w tym sensie ze kierowcy zamiast pakowac kase w siebie i swoje umiejetnosci szukaja kolejnych KM a nie tedy droga.
Cytat:
Dla mnie zauwazalne wyniki słabszymi autami zrobili
- Krzyszycha 206 Agapit
Krzyszychy 206 to wcale takie slabe nie jest, b.mocny silnik i kłówka robią swoje.
Cytat:
- Kręcioch 206 Krakowski
Imo troche przecenione, my jadac z rozjezdzajaca się geometrią nie tracilismy nawet 1 sek na km do niego. Od Janusza, Janowskiego i Tomaszczyka regularnie odstawał. Wieksze uznania naleza mu sie za 6 miejsce w gen na Krakowskim gdy jechał Astrą.
Cytat:
- Knopt - wszystko co jechał
Ale jest jedno ale - wszystko u SIEBIE!
Krakowskiego nigdy wczesniej nie jechał, mimo tego że z małopolski to z nieco innych stron wiec ten rajd nie jest u niego. Rzeszów i Karkonoski jechał w tamtym roku ale na tym drugim rajdzie juz raz udowodnił ze jest bardzo szybki.
Ja do tej listy dorzucił bym Kamieńskiego za wynik na Mazowieckim i Janowskiego za całokształt(chociaz troche nieskuteczny jak Kapłan ale szybkości odmówić mu nie można). O Tomaszczyku pisac nie trzeba.
Z tych sporadycznie lub dawniej jezdzacych to Dudziak, Szebla, Baran, Świątecki.
Jesli to nie bylo to samo auto to zwracam honor. Niemniej jednak nawet jakby to byla mocna A grupa to za wynik i tak sie naleza brawa... 1.6 to nigdy nie jest 2.0. Pozdro
Dla mnie zauwazalne wyniki słabszymi autami zrobili
- Krzyszycha 206 Agapit
Cytat:
Krzyszychy 206 to wcale takie slabe nie jest, b.mocny silnik i kłówka robią swoje.
Kłowka?
- Kręcioch 206 Krakowski
Cytat:
Imo troche przecenione, my jadac z rozjezdzajaca się geometrią nie tracilismy nawet 1 sek na km do niego. Od Janusza, Janowskiego i Tomaszczyka regularnie odstawał. Wieksze uznania naleza mu sie za 6 miejsce w gen na Krakowskim gdy jechał Astrą.
Nawet nie wiem kto to jest, a Krakowski był trochę dziwnym rajdem Kierowałem się bardziej 206.
- Knopt - wszystko co jechał
Ale jest jedno ale - wszystko u SIEBIE!
Cytat:
Krakowskiego nigdy wczesniej nie jechał, mimo tego że z małopolski to z nieco innych stron wiec ten rajd nie jest u niego. Rzeszów i Karkonoski jechał w tamtym roku ale na tym drugim rajdzie juz raz udowodnił ze jest bardzo szybki.
Dla mnie wszystko co jest w promieniu 150km to jest pod domem. Zamkowy (440km) uznałem ze jest rzut beretem ode mnie
Cytat:
Ja do tej listy dorzucił bym Kamieńskiego za wynik na Mazowieckim i Janowskiego za całokształt(chociaz troche nieskuteczny jak Kapłan ale szybkości odmówić mu nie można). O Tomaszczyku pisac nie trzeba.
Kamienski TAK, ale tez u siebie
Chciałem bardziej podkreslic zawodnikow z autem o mocy max 140km, bo jak mowimy o 150-170 to trzeba dorzucic Sumę
Z tych sporadycznie lub dawniej jezdzacych to Dudziak, Szebla, Baran, Świątecki.
Czym zaczynali?
Ostatnio zmieniony przez Przem_106 Nie 21 Lis, 2010, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach