mam ogromną prośbę do doświadocznych kolegów RPP-owców
potrzebuję do oferty sponsorskiej rozpiski kosztów startów w RPP, mniej wiecej wiem jak to wygląda ale wole mieć precyzyjne kwoty, poparte doświadczeniami już startujących, np. jeśli ktoś z HH prowadził sobie w tym sezonie rozpiskę na co i ile poszło to byłbym wdzięczny za coś takiego, pomuki gwarantowane
btw. jakby ktoś potrzebował to mogę z RD3L coś podobnego przekazać:)
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
matt co potrzbujesz?
- wpisowe 1.200
- paliwo do rajdowki srednio 200-250
- hotel mniej wiecej 50 pln/osoba ze sniadaniem
- dojazd (czyli paliwo do zapoznania latwo obliczyc)
- serwis (zalezy kto ci serwisuje)
- opony (ja przejezdzilem sezon za 3600)
Do tego dochodzi przygotowanie, jedzenie, pierdoly itd....
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
Bad-i, dzięki, o średnią przedewszystkim mi chodziło,
a propos średniej:
a) te 4 500 to bez czesci/ serwisu po rajdzie czy z?
b) nie wiem jaki miałeś serwis: kumple i/lub w miarę po kosztach czy bus + mechanicy i normalne stawki
z tego co się orientuję i gadałem z paroma osobami to średnia na rpp bardziej koło 6 koła dlatego szukam tych brakujących 1,5 kafla
co do dojazdów i hoteli to wiem, że da się obliczyć ale obliczenia obliczeniami a podsumowanie kosztów po sezonie tak naprawdę dokładnie pokazuje co i jak
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
niestety w pewnym momecie stwierdzilem ze nie ma sensu pisac. Ile by nie wyszlo to i tak wiedzialem ze nie zrezygnuje a nie bede sie wkoorwial
te 4.500 pln to taki sam "czysty" wyjazd - jezeli doliczymy serwis przed, sprawdzenie oleju, przygotowanie polosi itd... to te 6k jak najbardziej OK. Jak rozmawialem z kolegami z RPP to wszyscy jednoglosnie byli miedzy 4 i 6
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
matt napisał/a:
106 napisał/a:
za 1500 objechalem runde
tyle to mnie jedna 3 liga wychodziła (samych kosztów bezpośrednich i bez serwisu tzn mechesów)
Sa tez i tacy ktorzy za 2.5 objezdzaja runde RPP - ale jak uslyszalem jak mieszkaja i zyja w czasie rajdu to stwierdzilem ze jestem za stary na taką zabawe
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
Bad-i, oka, wszystko jasne:)
jeszcze jedno tylko, ile opon Ci poszło? bo też mniej więcej zakładam 4 tys na sezon u Ciebie 3 600 tylko jak to się rozłożyło z rodzajem opon, 2 komplety asfaltów + komplet deszczy może?
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
matt napisał/a:
106 napisał/a:
za 1500 objechalem runde
powaga.. jechalem rundy do 150 km od kr.. wiec spalem w kr.
paliwo na droge mialem za free, wiec zapoznanie tez za free,
serwis - wlasni mechanicy.. tyle co im zalac do auta, wpisowe
na rajd bylo po 800, jedzenie, vpower do puga i 1500 na luzie
- wisle i tyski tak jechalem. sniezka wyszla wiecej o chyba 400
za noclegi.....ale to 6 sezonow temu bylo
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
matt napisał/a:
Bad-i, oka, wszystko jasne:)
jeszcze jedno tylko, ile opon Ci poszło? bo też mniej więcej zakładam 4 tys na sezon u Ciebie 3 600 tylko jak to się rozłożyło z rodzajem opon, 2 komplety asfaltów + komplet deszczy może?
ja za 3.600 mialem 6 opon (plus 6 R888 ale ich ani razu nie uzylem)
2 slicki (na przod)
2 medie (na tyl)
2 medie deszczowe (na przod)
Glownie jezdzilismy 2 sliki i medie z tylu, na Wisle pojechalismy deszczem z przodu i media otwarta z tylu. Z wszystkich opon slicki sie skonczyly (i ich ewentualnie by zabraklo). Natomiast medie sa jeszcze bardziej niz OK.
Przeraża mnie ten sport coraz bardziej... Jak nie znajdę sponsora to nie dam rady przejechać więcej jak 2 rundy RD3L... Przykre to trochę. Chyba, że od dzisiaj będę jechał na konserwach
z tego co się orientuję i gadałem z paroma osobami to średnia na rpp bardziej koło 6 koła dlatego szukam tych brakujących 1,5 kafla
np.
jak jezdzisz na Ferodo i duzo z lewa noga to komplet klockow co rajd - 500 zł (nam DS wystarczały na 1.5 rajdu, Carbon Lorraine wystarczaja na 3, praktycznie bez lewej)
pilot - 500-1000 zł
remont belki co dwa rajdy i remont skrzyni co dwa rajdy (znam takich) ok. 800 na rajd
i juz kwota robi sie lekko wyzsza
Cytat:
ehh gdzie te czasy ze za 1500 objechalem runde (majac opony i hamulce)
Bartek my tez mielismy przez 2 sezony taka sytuacje ze placac wpisowe miescilismy sie na rajd w 1000 zł kosztów stalych (bez amortyzacji auta)... interesował nas nocleg, wyżywienie i paliwo do rajdówki... reszte stawiała firma.
Tomcat my przejechalismy Saxofonem 3 rundy rd3l na 4xr888 (jeszcze z dwie rundy by na nich obleciał) nie dokładajac do auta ani złotówki a zamykajac sie zak kazdym razem w 1000 zł.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 22 Lis, 2010
tak czy siak nie ma co gadac, trzeba troche odlozyc (lub znalesc sponsora) zeby jezdzic. Przyznaje sie bez bicia ze sam do konca nie wierzylem ze podawane kwoty przez kolegow sa az tak duze. Ale to bylo zanim zaczalem jezdzic w RPP.
Ale na pocieszenie dodam, jak slysze teraz od niektorych ile ich kosztuje jedna runda RPP to tak jakbym cofnal sie w czasie - znowu mam w glowie mysl ze mimo wszystko wydaje 2-3 razy mniej niz kilka innych ekip
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach