Firma powstała z pasji do motorsportu, a w szczególności do rajdów samochodowych. Zajmujemy się przygotowaniem samochodów do sportu oraz ich serwisowaniem i obsługą podczas zawodów.
Budujemy profesjonalne klatki bezpieczeństwa, na które wystawiamy certyfikat zgodności z aktualnymi przepisami FIA. Nasz spawacz posiada wszystkie wymagane uprawnienia do spawania klatek bezpieczeństwa metodą MAG lub TIG. Gięcie rur wykonujemy na beztrzpieniowej giętarce, która zapewnia najwyższą jakość obróbki i powtarzalność, co skutkuje bardzo dobrym dopasowaniem konstrukcji klatki do wewnętrznego obrysu nadwozia.
Jesteśmy także producentem rozpórek zawieszenia do różnych modeli samochodów. Posiadamy gotowe wzory rozpórek lub wykonujemy je na zamówienie według pomysłu klienta.
OFERTA:
* budowa klatek bezpieczeństwa
* kompleksowe przygotowanie nadwozia do sportu
* przeróbki zawieszeń, układów hamulcowych i paliwowych
* płyty ochronne pod silnik i podwozie wykonane z duraluminium lub kompozytu
(kewlar, carbon, laminat)
* montaż akcesoriów sportowych (fotele kubełkowe, system gaśniczy, wyłącznik prądu itp.)
* sportowe układy wydechowe ze stali nierdzewnej
* flokowanie desek rozdzielczych i innych elementów
* rozpórki zawieszenia dolne i górne
* projekty oklejenia i ich realizacja
* serwisowanie samochodów podczas zawodów
* transport samochodów
Polecam chłopaków jak najbardziej, robią kawał dobrej roboty
No właśnie napisze jeszcze takie moim zdaniem ważne info, większość pracy wykonuje Janusz Cieślar, który ukończył ATH w Bielsku-Białej na Wydziale Budowa Maszyn i Silników czyli dokładnie wie co się dzieje z danym kawałkiem metalu podczas gięcia czy spawania co w dużym stopniu wpływa na jakość jego pracy.
Co do gięcia, to już wiele razy zbierałem szczękę z ziemi, pałąki główne i boczne (jeśli pozwana na to konstrukcja nadwozia) są tak spasowane, że do połączenia np z bocznym słupkiem wystarczy spaw..
Aktualnie na warsztacie stoi Evo 8
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Dzisiaj garaż opuściło Evo VIII, max rozbudowana klata, obspawanie nadwozia, mocowanie na kobyłki + same kobyłki, mocowania foteli i pasów, docinanie deski..
Fotki środka powinny być wieczorem w galerii na stronce..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach