auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 14 Gru, 2010 Sezon Torowy 2011 - otwarta dyskusja
Otwarta dyskusja o wyjazdach torowych 2011
Planujemy zrobić 1x (lub2x) Poznań i 2x Ułęż
+ standardowe nasze tory czyl LBN i RDM
Fajnie też będzie zrobić klasyfikację punktową z całego roku i wyłonić debeściaków.
Wszystkie uwagi, pomysły i propozycje mile widziane
_________________ Samochody to ZUO!
Ostatnio zmieniony przez M Pon 02 Sty, 2012, w całości zmieniany 2 razy
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Gru, 2010
Super
Fajnie by było, gdybyśmy mieli np. drugi laptimer albo coś, co pozwoli mierzyć czas jednocześnie 2-3 aut (albo jednego, ale z dłuższej sesji) - np. komórka z GPS i racechrono. Pomiar jest dla mnie zajebisty, a zwykle kręciłęm lepsze czasy gdy nie miałem kostki- fajnie by było móc mierzyć swój czas częściej.
Ułęż - jestem za! Poznań - też.
Lbn, Rdm, Wyrazów jeszcze może?
Fajnie by było zrobić ok. 6 rund: Lublin, Radom, Ułęż, Poznań, Wyrazów, Ułęż np.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Fajnie by było, gdybyśmy mieli np. drugi laptimer albo coś, co pozwoli mierzyć czas jednocześnie 2-3 aut (albo jednego, ale z dłuższej sesji) - np. komórka z GPS i racechrono. Pomiar jest dla mnie zajebisty, a zwykle kręciłęm lepsze czasy gdy nie miałem kostki- fajnie by było móc mierzyć swój czas częściej.
Zamiast lap timera myślę, że warto zainwestować w performance boxa. poza pomiarem kółka wg. GPS można na prawdę sporo ciekawych rzeczy się o sobie dowiedzieć. porównywać sektory, tor jazdy, prędkości i przeciążenia w zakręcie, itd.
Gaydek napisał/a:
Czy mam klepać drugi termin?
Poczekajmy może do odbytego 1 wyjazdu i po tym będzie można rozmawiać czy jest sens organizować drugi.
Poczekajmy może do odbytego 1 wyjazdu i po tym będzie można rozmawiać czy jest sens organizować drugi.
OK, tylko że po pierwszym terminie może nie być już szans na zarezerwowanie drugiego weekendu w 2011. Najwyżej kolejny track-day w P. będzie w 2012, ważne, żeby pierwszy wypalił .
auto: SS & STI
silnik:: LS3 & EJ207
moc: 543 & ???km Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: PL
Wysłany: Wto 14 Gru, 2010
Stf napisał/a:
Zamiast lap timera myślę, że warto zainwestować w performance boxa. poza pomiarem kółka wg. GPS można na prawdę sporo ciekawych rzeczy się o sobie dowiedzieć. porównywać sektory, tor jazdy, prędkości i przeciążenia w zakręcie, itd.
Kiedyś zgłębiałem temat i dostałem taką odpowiedź:
"Zamówienie dokonywane jest w formie przedpłaty na podstawie wystawianej przez nas faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty towar jest wysyłany do Państwa bezpośrednio z Anglii. Ceny na stronie są cenami aktualnymi.
Niestety nie posiadamy magazynu lokalnego, dostawa jest zawsze realizowana kurierem z siedziby Racelogic."
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 14 Gru, 2010
Koszalin jest trudny bo większość ma bardzo daleko, nawet na weekend jest tam daleko.
Nie mówiąc już o Południakach którzy mają tam chyba z 600kilometrów
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 14 Gru, 2010
M napisał/a:
Koszalin jest trudny bo większość ma bardzo daleko, nawet na weekend jest tam daleko.
Nie mówiąc już o Południakach którzy mają tam chyba z 600kilometrów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach