auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2009 Skąd: bestwina
Wysłany: Śro 24 Lis, 2010
na ph1 nie trafiłem, widziałem 3 ph2
pit - nie chodzi mi o wymieniony błotnik czy maskę, z tamtymi było zdecydowanie więcej grzebane
sej w 16v na bilu naprawdę taki dupiaty?
a co myślicie o tym powyższym ph1?
auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2009 Skąd: bestwina
Wysłany: Śro 24 Lis, 2010
layer napisał/a:
Z w/w jechałem tylko saxo i to była pełna seria, moje cc 1.2 16v to głośna rajdówka na krótkiej skrzyni, więc wrażenia z jazdy mnoży się razy 1.5
ostatnie - cc w 16v mocno dostaje od saxo? załamałeś mnie a jak ze skręcaniem i prowadzeniem (sej na b6/eibach)
kurde ja juz jestem bliski kupna seja, duże znaczenie maja tu nestety finanse
auto: Fiat CCS
silnik:: 1.2
moc: 85km Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Tychy
Wysłany: Śro 24 Lis, 2010
Sej, czy CC, bo to jest to samo zawieszenie wymyślone w 1990 roku przez FIATA niestety jest dosyć archaiczne. Małe pudełko, które się za bardzo nie chce prowadzić. Nawet na bilu. Jak masz budżet, a chyba masz skoro oglądasz się za Clio, to szukaj czegoś lepszego niż stary Fiat Co do osiągów, to tak jak pisałem trudno jest porównać rajdówkę do serii, ale wydaje mi się, że w Saxo wskazówka na liczniku przemieszczała się szybciej
Jak masz ochotę, to zapraszam do Tychów na przejażdżkę moim cieniasem, sam ocenisz
Ewentualnie ze starych wozów z okolicy może zainteresuje Cie TO.
Myslę, że warto się przejechać. Auto dające dużo frajdy z jazdy za rozsądną kasę w zakupie. Mysle, że np Ziober to potwierdzi, też bo upalał takiego sprzęta
auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2009 Skąd: bestwina
Wysłany: Śro 24 Lis, 2010
Yarko napisał/a:
tomecki, może spróbuj odkupić swojego puga ?
próbowałem auto wychodzi poza mój budżet
do rejlaka wleciały oz ultralagera 15" + nowe toyo 195/45, kierowajka omp corsica, na dniach listwy na zderzakach robimy w kolorze, wysyłam b6kę do skrócenia do zerkopolu -będzie stał na eibachu -35mm i jeden ząbek z tyłu, trochę kasy wpompowane w to auto już jest
koleś go nie odda chyba nigdy
co powiecie o tym srebrnym sporcie ph1 którego wklejałem? ma sporo rzeczy eksploatacyjnych wymienionych, jest jakis tam zawias koni, etc
co do budżetu - mam na seja, na sporta muszę się zapożyczyć niestety
auto: jakieś jest
silnik:: też jest
moc: ???/???km Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sie 2010 Skąd: Tychy
Wysłany: Śro 24 Lis, 2010
layer napisał/a:
Mysle, że np Ziober to potwierdzi, też bo upalał takiego sprzęta
Dokładnie . Swift GTI to naprawdę przyzwoite auto jak za te pieniądze. W sumie przez półtora roku upalałem nim po różnych kjsach i tylko zmieniałem klocki, olej, kola. No i przede wszystkim bardzo fajnie się prowadził. Jedyne minusy to blacha i ponoć skrzynia biegów (ja tego problemu nie miałem). Layer też coś o swifcie może napisać bo posiadał ze dwie sztuki
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Śro 24 Lis, 2010
Kurcze a może Colta gti kup , do tymczasowego jeżdżenia ? tylko więcej prawdopodobie powie Ci Ictus bo on miał gti a ja kupiłem szrota
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach