Jak do mocnego upalania non stop to może Millers CFS 5W40 z serii Motorsport z formułą 3 estrów ? a jak do okazjonalnego upalania i normalnej jazdy to Millers XFS 5W40 z serii Premium ?
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto 18 Sty, 2011
Vlodarsky, niestety sport jest w tej chwili narzędziem pracy, nie ma samochodu nie ma kasy że upalanie nie wchodzi w grę bo znając los by się coś zjeb.. że o 50zł nie będę się cackał, silnikowi ma być dobrze stąd moje pytanie.
Proponuję, żebys sobie dobrał olej na www.millersoils.pl wszedł w zakładkę "dobierz olej" i jeśli wybierzesz tam coś to na pw uderzaj do mnie o zakup w dobrej cenie Ja mam jeszcze oleje Total jeśli to Cię interesuje.
W tych dwóch firmach mogę pomóc w zakupie
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
Yarko, też będę jednak na tym śmigał bo przysiągłbym że ostatnio olejarz ( ) zalał mi w podobnej cenie Mobil 1 5w50 a wydaje mi sie że jednak Millers lepszy
do sporta lepiej zalać valvoline vr1 5w50 czy motul 8100 5w40 ??
Zalalbym 5w40.
Ja do Clio leje jak Renault przykazal Elfa LDX 5w40 - sluzy tylko do upalania, kilka imprez zaliczonych, stan oleju jak byl jest, nie widac zmian, wymiana co 5tys. km - wiec jeszcze z 1tys.
Wczesniej do troche wysilonego SC lalem od motula, przez mobila na castrolu konczac oleje i nie widzialem nic niepokojacego wiec zalewalem Castrola 10w60.
Jak nie upalasz to nie ma sensu wlewac lepszego, wazne by spelnial wg. ACEA olej norme A3 (jezeli chodzi o Clio) tu sie nic od dziecioleci nie zmienia
Mozesz wlac i olej za 100zl za 1l, ale to tak jakbys uzywal pozlacanego piora Parkera do podpisania potwierdzenia przyjecia paczki od Poczty Polskiej..
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 22 Sty, 2011
Nath, podałeś trochę ekstremalny przypadek ale uważam że 50 w tą czy tamtą mnie nie zbawi więc zalać coś lepszego można tym bardziej że bardziej boli np składka OC.
Nath, olej raczej mozesz poznac po tym jak wygladaja czesci silnika po ilus tys km jego uzycia , po dzwieku popychaczy hydraulicznych na ekstremalnie rozgrzanym silniku, niz po tym czy cos Ci sie stalo miedzy wymianami. Nie wiem czy wiesz ale chyba kazda firma oferuje olej zgodny z tymi normami, a nawet znacznie przewyzszajacymi te o ktorych piszesz, a wszystko po to aby uzywac samochodu w ostrzejszych warunkach niz zakladal producent. Kiedys na forum ktos wrzucal fajny film lub artykul przedstawiajacy zuzycie czesci na roznych olejach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach