auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011 Czy XSi miało katalizator?
Generalnie problem mój polega na tym że chciał bym się dowiedzieć czy moje XSi z 92 roku miało fabrycznie katalizator. Wydech który jest tam aktualnie jest połatany z 82687 części i nie ma w nim kata, a ja potrzebuję zbudować nowy z regulaminem rajdowego debiutu, w którym jasno jest napisane że jesli auto posiadało fabrycznego kata to musi go mieć a jeśli nie to nie. Ktoś coś wie w tym temacie?
_________________ www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
Kuner, Dziwna rzecz z tym Katem w regulamnie, ale podparłbym się tutaj homologacją. Pytanie która wersja miałą homo, może jedna może druga a może obie. Chyba że chcesz jeździć w klasie niehomologowanej.
_________________
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
Były wersje z katem i bez, podaj vin to Ci sprawdze czy Twój miał
auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
Bonczek napisał/a:
wtedy był już wymagany.
a nie od '93?
GeKo napisał/a:
podparłbym się tutaj homologacją
Mam jakąś dziwną homo bo jedynie jest wygląd kolektora i nic poza tym
GeKo napisał/a:
Chyba że chcesz jeździć w klasie niehomologowanej.
Chce bo chociażby przełożenie skrzyni będę miał niehomologowane i innych parę bajerów
A jak czas będzie pójść do RPP to chyba wsiądę w Astrę ze względu na klasę, albo w RWD ze względu na sentyment.
AndreXSi napisał/a:
Były wersje z katem i bez, podaj vin to Ci sprawdze czy Twój miał
Już Ci wysyłam VINa na PRIVa
_________________ www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
Kuner napisał/a:
Bonczek napisał/a:
wtedy był już wymagany.
a nie od '93?
Z tego co się uczyłem to Euro 1 weszło jakoś w połowie 92 roku i obcięło normy emisji o połowę w stosunku do Euro 0 (koniec 89, początek 90 roki) i od wtedy już na pewno wszystko nowe musiało mieć kata, bo każdy silnik benzynowy emitował ponadnormatywne ilości tlenków azotu, dwutlenku węgla i węglowodorów, więc automatycznie nie mógł być homologowany gdyby wyjechał w niezmienionej konstrukcji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach