Co jakiś czas będę przedstawiał jakieś produkty które możecie u mnie sobie kupować
zaczynam od dodatków do paliwa "diesel" (takich do użytku codziennego)
Najwyższej jakości, nowoczesny dodatek do oleju napędowego poprawiający jego spalanie, utrzymujący silnik w czystości. Teraz z większą ilością detergentów. Następca popularnego na całym świecie dodatku Diesel Power Sport 4.
STOSOWANIE:
Do użytku we wszystkich silnikach Diesel, w tym także nowoczesnych silnikach Euro IV i V. Mieszać z paliwem w stosunku 1 do 1000 (1ml/L). Można także stosować podwójną dawkę, w celu zwiększenia efektu.
KORZYŚCI:
W odróżnieniu od Diesel Power Sport 4, nowy Diesel Power ECOMAX ma przyjemny, cytrynowy zapach.
◦Diesel Power ECOMAX to znakomity, najnowszy technologicznie dodatek do oleju napędowego współpracujący także z silnikami Euro IV i V, poprawiający osiągi samochodu
◦Zwiększona ilość detergentów szybciej czyści silnik i wydłuża żywotność wtryskiwaczy
◦Zwiększa liczbę cetanową oleju napędowego o 4
◦Zapewnia szybszą reakcję na pedał przyspieszenia oraz większą moc przy niższych obrotach, co przekłada się także na mniejsze zużycie paliwa
◦Dzięki właściwościom smarującym, chroni podzespoły układu paliwowego
◦Użytkownicy potwierdzają bardziej płynną i cichą pracę silnika, oraz mniejsze zużycie paliwa
◦Lepsze spalanie i utrzymywanie silnika w czystości znacznie redukuje ilość szkodliwych związków wydzielanych wraz ze spalinami
◦Chroni układ paliwowy przed korozją
◦Chroni paliwo przed starzeniem
CHARAKTERYSTYKA:
Ciężar właściwy przy 150C: 0,936
Temperatura zapłonu: 60 stC
Kolor: blady brązowy
Nie poddawać działaniu promieni słonecznych. Trzymać z dala od ognia.
Wersja jednostrzałowa
Najwyższej jakości, nowoczesny dodatek do oleju napędowego poprawiający jego spalanie, utrzymujący silnik w czystości.
STOSOWANIE:
Do użytku we wszystkich silnikach Diesel, w tym także nowoczesnych silnikach Euro IV/V. Zawartość butelki (250ml) wlać do baku przed tankowaniem, aby zapewnić dobre wymieszanie z olejem napędowym. Jedna butelka wystarcza na 60l.
KORZYŚCI:
Dawka 250ml przeznaczona jest do stosowania w celu szybkiego przywrócenia właściwości układu paliwowo – wtryskowego oraz szybkiego podniesienia osiągów. Diesel Power ECOMAX to znakomity, najnowszy technologicznie dodatek do oleju napędowego współpracujący także z sinikami Euro IV i V, poprawiający osiągi samochodu zwiększona ilość detergentów szybciej czyści silnik i wydłuża żywotność wtryskiwaczy zwiększa liczbę cetanową oleju napędowego o 5 zapewnia szybszą reakcję na pedał przyspieszenia oraz większą moc przy niższych obrotach, co przekłada się także na mniejsze zużycie paliwa dzięki właściwościom smarującym, chroni podzespoły układu paliwowego użytkownicy potwierdzają bardziej płynną i cichą pracę silnika, oraz mniejsze zużycie paliwa lepsze spalanie i utrzymywanie silnika w czystości znacznie redukuje ilość szkodliwych związków wydzielanych wraz ze spalinami chroni układ paliwowy przed korozją chroni paliwo przed starzeniem.
CHARAKTERYSTYKA:
Ciężar właściwy przy 150C: 0,840
Temperatura zapłonu: 75stC
Kolor: blady brązowy
Nie poddawać działaniu promieni słonecznych. Trzymać z dala od ognia.
Wiem, że niektórzy z was to stosują więc przedstawiam też płukankę do silnika
Dodatek do oleju, który należy użyć przed jego wymianą.
STOSOWANIE:
Do wszystkich samochodów benzynowych i Diesel, osobowych i dostawczych.
Dodaj butelkę ENGINE FLUSH do oleju.
◦Uruchom silnik na 15-20 minut.
◦Spuść olej, wymień filtr oleju i wlej do silnika nowy olej Millers.
KORZYŚCI:
Usuwa wszelkie osady i szlam z silnika. Utrzymuje Twój silnik w czystości. Zapobiega zużywaniu się silnika, wydłuża jego żywotność. Szczególnie polecany przy zmianie z dotychczas stosowanego oleju na wyższej jakości olej Millers Oils.
Preparat przeciwstukowy, dodatek do benzyny zwiększający jej liczbę oktanową o maksymalnie 40 puntków (4 oktany) i polepszający spalanie zawierający formułę wykorzystującą mangan.
STOSOWANIE:
Zawartość butelki (500ml) na 20l benzyny bezołowiowej (do celów sportowych). Precyzyjna (najlepsza dla danego pojazdu) dawka powinna zostać ustalona podczas testów na hamowni.
KORZYŚCI:
Do użytku w nowoczesnych paliwach. Najlepsze wyniki odnotowano przy współpracy z paliwem Shell V-Power Racing 99+.
Umożliwia starszym pojazdom używanie benzyny bezołowiowej.
Formuła MMT (mangan) zapobiega cofaniu się gniazd zaworowych.
Zapewnia podobną kontrolę czoła iskry jak ołów, tym samym pozwalając na bardziej zaawansowane ustawienie czasu zapłonu, bez ryzyka zbyt wczesnego zapłonu lub detonacji.
Miesza się z benzyną ołowiową, bezołowiową, i wszystkimi innymi benzynami (LRP) nasyconymi tlenem, etanolem, MTBE.
Pasuje także do nowoczesnych silników z tzw. Czujnikiem spalania stukowego (knock sensor).
CHARAKTERYSTYKA:
Szczególnie polecany do samochodów rajdowych i wyścigowych.
Kolor: blady pomarańczowy
No i jeszcze coś co jest dopuszczone przez FIA (ale w grupie historycznej tylko)
Preparat przeciwstukowy, dodatek do benzyny chroniący gniazda zaworowe i polepszający spalanie z formuła wykorzystującą mangan. Zwiększa liczbę oktanową benyzny bezołowiowej o 30 punktów (3 oktany).
STOSOWANIE:
Zawartość butelki (250ml) na 20l benzyny bezołowiowej (do celów sportowych). Precyzyjna (najlepsza dla danego pojazdu) dawka powinna zostać ustalona podczas testów na hamowni.
KORZYŚCI:
Umożliwia starszym pojazdom używanie benzyny bezołowiowej. Formuła MMT (mangan) zapobiega cofaniu się gniazd zaworowych. Zapewnia podobną kontrolę czoła iskry jak ołów, tym samym pozwalając na bardziej zaawansowane ustawienie czasu zapłonu, bez ryzyka zbyt wczesnego zapłonu lub detonacji.
Miesza się z benzyną ołowiową, bezołowiową, i wszystkimi innymi benzynami (LRP) nasyconymi tlenem, etanolem, MTBE.
Pasuje także do nowoczesnych silników z tzw. Czujnikiem spalania stukowego (knock sensor). Nie powinien być używany przy seryjnym katalizatorze.
CHARAKTERYSTYKA:
Szczególnie polecany do samochodów rajdowych i wyścigowych nie wyposażonych w turbosprężarkę.
Spełnia wymogi FIA, na podstawie:
„Artykuł 9, załącznik J FIA
9.1 Jako paliwo może służ yć tylko benzyna występująca w handlu,
pochodząca z dystrybutora stacji benzynowej bez jakichkolwiek dodatków,
z wyjątkiem środków smarnych dostępnych w powszechnej sprzedaży.”
CVL jest dostępnym w handlu ŚRODKIEM SMARNYM chroniącym zawory i gniazda zaworowe
Kolor: blady pomarańczowy
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 26 Sty, 2011
Ja od Marka mam Millersa CRX 75W90 w skrzyni, na początku jakiejś poprawy nie było, o dziwo do skrzyni zamiast 3,1 weszło tylko 2,7, a spuszczony olej był bardzo dokładnie
Natomiast po jakimś czasie znacząco się poprawiła praca synchro teraz do 7 nie zgryzta nic a przy 7500-7800 jest o niebo lepiej niż było wcześniej na Transelfie. Także chyba ta nanotechnologia zaczęła działać
Co do oleji silnikowych porównywałem specyfikacjie z Motulem i tu gorzej wypadają jeśli idzie o liczby.
Vlodarsky napisał/a:
No i jeszcze coś co jest dopuszczone przez FIA (ale w grupie historycznej tylko)
dlaczego tylko do klasy historycznej, na jakiej podstawie?
dlaczego tylko do klasy historycznej, na jakiej podstawie?
Vlodarsky napisał/a:
Spełnia wymogi FIA, na podstawie:
Artykuł 9, załącznik J FIA
9.1 Jako paliwo może służ yć tylko benzyna występująca w handlu,
pochodząca z dystrybutora stacji benzynowej bez jakichkolwiek dodatków,
z wyjątkiem środków smarnych dostępnych w powszechnej sprzedaży.
CVL jest dostępnym w handlu ŚRODKIEM SMARNYM chroniącym zawory i gniazda zaworowe
Kolor: blady pomarańczowy
kosmita, pisz pw co konkretnie Cię interesuje - ceny detaliczne mogę podać ale na pw napewno dopasuję cenę "lepszš"
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami nanotechnologicznymi, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy.
STOSOWANIE:
Używać bez żadnych dodatków do wyczynowych skrzyni biegów oraz dyferencjałów, które wymagają oleju GL4 lub GL5. Pasuje do skrzyni zsynchronizowanych i sekwencyjnych. Idealny do skrzyni zsynchronizowanych ze szperami. Rekomendowany do nowoczesnych skrzyni wymagających oleju w pełni syntetycznego, szczególnie w samochodach o wysokich osiągach używanych wyczynowo.
KORZYŚCI:
◦Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
◦Bardzo szybkie rozprowadzanie się oleju w skrzyni
◦Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
◦Bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
◦Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
◦Redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 01 Lut, 2011
Vlodarsky napisał/a:
Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
Tego nie zauważyłem, jak zimny to gęsty skrzynia cięzko chodzi. (oczywiście przy takich temp. jak mamy teraz)
Dodam od siebie że olej ten zdobył nagrodę w 2009 jako najbardziej innowacyjny prodkut roku.
Generalnei w clio synchro ucichły na wysokich obrotach, Ja polecam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach