Panowie. Pytanie jak najbardziej serio. Podoba mi sie ten samochod i stosunek jakość/cena/rocznik jest naprawde in+.
Silnik mnie interesuje 1.9 multijet. Czy ktoś miał doczynienia z tym autem i silnikiem? Nie chodzi mi o obiegowe oponie tylko konkretną styczność.
Z góry dzięki
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 16 Lut, 2011
przód, dół
Lemforder 515zł
Magneti mareli 580zł
TRW 400zł
Bilstein 230zł/400zł są dwie ceny w zależności od modelu, tych wersji 1.9JTD było w sumie 8. Sprawdziłem dwie wyrywkowo co w innych nie mam pojęcia.
------------------------------
Przód góra
TRW 211
Bilstein 190
auto: łorm hecz
silnik:: !@#$
moc: 280km Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Lut 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 16 Lut, 2011
GeKo napisał/a:
Zawieszeniowo dramaaaaaaaaat. dwóch znajomych miało 147 i 156 i wahacze leciały non stop w obu.
No fakt, zawieszenie nie jest zbyt wytrzymałe na nasze drogi Ale za to jak wszystko zrobisz cacy to auto prowadzi się bardzo zacnie, jak na rodzinnego dupowoza.
Dzisiaj może odbiorę 156 2.0 po wymianie kilku części w zawieszeniu, więc póki jeszcze się wszystko nie powybija możemy się spotkać i się karniesz rundkę
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Śro 16 Lut, 2011
kumpel ma, tyle, ze 2.4, nawet byl tu na forum przez chwile. bardzo chwali, ogolnie zdziwiony jestem, bo wcale to auto nie chce sie sypac, choc jak to wloszka, jest kaprysna i czasem zaswieci jakas lampka bez powodu. jezdzilem tym calkiem sporo, dla mnie fura naprawde git.
ceny czesci porownywalismy kiedys do hondy i renault, bardzo przyzwoite.
jeden warunek, kup u sprawdzonego dostawcy, np superalfa alba alfateam, albo do innego pewniaka. jak kupisz egzemplarz, o ktory nie dbano, to bedziesz zalowal.
edit: klocki tyl+tarcze tyl+olej+filtr powietrza+filtr oleju: 630zl (w tym oczywiscie rowniez serwis i przejrzenie wszystkiego)
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 16 Lut, 2011
ja znam dobrze 156 2.0 (170KM).
Samochod nawet nie mial 100tys km a lista usterek nie konczyla sie. Wytarte walki, maglownica, stabilizatory itd.
Oprocz tego naprawde fajny sprzet
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 16 Lut, 2011
Najstraszniejsze w przypadku mojego kolegi byla strata finansowa na tej alfie.
Kupil za 30'000pln gdy miala chyba 3x'000km, wpakowal +15000 w najrozniejsze naprawy, sprzedal za 13'000pln @ 102'000km.
bylem na kupnie alfy przez krotki czas, niestety stan egzemplarzy do kupienia w pl jest zastraszajacy..
z zawieszeniem trzeba sie liczyc z tym, ze kupujesz auto wymieniasz wachacze, tuleje i co tam sie da od razu, wszysytko w komplecie czyli okolice 2000 i masz na 60-120tys spokoj
jak bedziesz zmienial po jednym wachaczu to zawsze bedzie ci cos tuklo i bedziesz narzekal...
156ki dobrej nawet nie mialem okazji ogladac:d ale 147ka ze sprawnym zawieszeniem to najlepsze fwd jakim jezdzilem... niestety jedyny idealy techniczne egzemplarz okazal sie mocno poobijany w przeszlosci...
szukaj taniego auta z wytluczonym zawiasem, i tak musisz go zrobic, wystrzegaj sie perelek z klubu alfy:D
silniki po dokladnym przeanalizowaniu faktow zdecydowanie bardziej nie zawodne niz tdi pd, mysle, ze najlepsze diesle dostepne w autach za okolo 15-30tys
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach