Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: dzik
Czw 17 Lut, 2011
alfa romeo 147 2.0 twin spark
Autor Wiadomość

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   Re: alfa romeo 147 2.0 twin spark

k-mart napisał/a:
Witam!

Bardzo interesuje sie tym pieknym samochodem.
Czy ktos mial z nim jakas stycznosc?
Na co zwracac uwage przy kupnie?
Bo chcialem juz jeden wstepnie zarezerwowac.
Czy moze ktos z Was przyjechac do mnie i pomoc obejrzec, ocenic itd?


Na forach Alfy są lansowane diesle, a nie silniki T.S.
To już coś mówi, a przecież diesel to w AR bluźnierstwo :D

Kiedyś łapałem się na spalarni w Warszawie z taką Alfą. Szliśmy właściwie równo (ja w Punto 2 HGT)

Ten 2.0 podobno w Warszawie nie powinien schodzić ze spalaniem z 12/100 :F

Żrą olej jak każdy T.S.
Drogie świece, a jest ich 8
Paski wymieniamy maks co 60tyś, maks !
Wariator grzechocze po 10-20tyś km. Można czekać do wymiany rozrządu

Jedyny plus tego silnika to dosyć ciekawy dźwięk jak na R4
Tu przykład http://www.youtube.com/watch?v=pZBY5hvZpvs

Sama Alfa 147 ma opinię kiepsko poskładanej.

Na koniec zawieszenie. Podobno sypie się mniej jak Alfa ma benzynowy silnik, bo ten silnik jest lżejszy. Ale się sypie tak czy siak


Ja przerabiałem temat ze 2 lata temu. Mnie to nie przeraziło, bo robimy małe przebiegi ;)
W środku jest wrażenie dopasowania do kierowcy, jakby się było we właściwym miejscu. Mi się to cholernie podobało :D


Z Alf polecane są 159 i MiTo. Trwałość porównywalna z innymi markami na rynku.
_________________
nadpis
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   Re: alfa romeo 147 2.0 twin spark

Drone napisał/a:
Na forach Alfy są lansowane diesle, a nie silniki T.S.
To już coś mówi, a przecież diesel to w AR bluźnierstwo :D

Kiedyś łapałem się na spalarni w Warszawie z taką Alfą. Szliśmy właściwie równo (ja w Punto 2 HGT)

Ten 2.0 podobno w Warszawie nie powinien schodzić ze spalaniem z 12/100 :F

Żrą olej jak każdy T.S.
Drogie świece, a jest ich 8
Paski wymieniamy maks co 60tyś, maks !
Wariator grzechocze po 10-20tyś km. Można czekać do wymiany rozrządu

Jedyny plus tego silnika to dosyć ciekawy dźwięk jak na R4
Tu przykład http://www.youtube.com/watch?v=pZBY5hvZpvs

Sama Alfa 147 ma opinię kiepsko poskładanej.

Na koniec zawieszenie. Podobno sypie się mniej jak Alfa ma benzynowy silnik, bo ten silnik jest lżejszy. Ale się sypie tak czy siak


tytułem polemiki:
1. na forach alfowskich siedzą w 95% debile :jupi:
Fakt faktem - jtd to bardzo przyzwoite nowoczesne diesle i jako takie są bezproblemowe, trwałe i w ogóle teges.
Natomiast benzyna to benzyna - fajnie pokręcić czasem silnik do 6500obr/min.

2. ziom, nie chcę Cię martwić, ale jeśli nie jesteś w stanie HGTem objechać 147 2.0TS to coś słabawe to punto...
Ta alfa naprawdę jest ociężała i do wyścigów się nie nadaje.

3. Mnie 2.0TS w mieście mieściło się w 10 litrach, w trasie bez problemu 7-8.

4. olej żrą jak się pałuje, przy normalnej, żwawej jeździe ilości rzędu 1l/5000-8000km.

5. świec jest 8, przyzwoite zamienniki kosztują ~200-300zł/komplet i starczają na baaardzo długo.

6. wariatory wytrzymują spokojnie tyle ile pasek - 60 tysięcy, grzechoczą w samochodach jeżdżonych na gównianym/rzadko zmienianym oleju.

7. zawieszenie jest mocno zaawansowane - fura się świetnie prowadzi, ale faktycznie - zużywa się szybciej niż w przeciętnym kompakcie, naprawy są droższe.
 
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   Re: alfa romeo 147 2.0 twin spark

Bart napisał/a:


tytułem polemiki:
1. na forach alfowskich siedzą w 95% debile :jupi:


To jest tak pewne jak twierdzenie prawdziwość twierdzenia Pitagorasa :D
Dla nich nawet wymiana połowy auta po 100tyś km to "sprawy eksploatacyjne" :faja:

Bart napisał/a:

Fakt faktem - jtd to bardzo przyzwoite nowoczesne diesle i jako takie są bezproblemowe, trwałe i w ogóle teges.
Natomiast benzyna to benzyna - fajnie pokręcić czasem silnik do 6500obr/min.


Bart napisał/a:

2. ziom, nie chcę Cię martwić, ale jeśli nie jesteś w stanie HGTem objechać 147 2.0TS to coś słabawe to punto...
Ta alfa naprawdę jest ociężała i do wyścigów się nie nadaje.


Może ociężałość czuć w środku, ale w rzeczywistości zbiera się nie najgorzej.
Hagietką o ile się nie mylę robiłem czas 16,1 na 400m.
Alfa zostawała za mną ze 2 długości na tej prostej przy spalarni.

Bart napisał/a:

3. Mnie 2.0TS w mieście mieściło się w 10 litrach, w trasie bez problemu 7-8.


To Ci powiem że miałeś rekord spalania. Paliła Ci nawet mniej niż podają dane fabryczne.
Ja powiem więcej. Nawet mniej niż moje Punto :D

Bart napisał/a:

4. olej żrą jak się pałuje, przy normalnej, żwawej jeździe ilości rzędu 1l/5000-8000km.


Czyli między wymianami najbiedniej 2-3 litry trzeba dolać. A przy pałowaniu z 10 ;D

Bart napisał/a:

6. wariatory wytrzymują spokojnie tyle ile pasek - 60 tysięcy, grzechoczą w samochodach jeżdżonych na gównianym/rzadko zmienianym oleju.


Mój silnik to bliski brat tego T.S.
Też jest wariator.
Kupiłem Punto jak miało 46tyś przebiegu i wariator terkotał przy odpalaniu.
Wymieniłem zaraz rozrząd i wariator. Zaczął terkotać po magicznym przebiegu 15tyś km od wymiany :rotfl:
To jest bardziej związane z ilością rozruchów, a nie przebiegiem, bo właśnie przy rozruchu ten wynalazek chodzi przez chwilę na sucho. Ja mam do roboty blisko, do sklepu blisko, więc przebieg mały, ale rozruchów dziennie z 6 jest.

Bart napisał/a:

7. zawieszenie jest mocno zaawansowane - fura się świetnie prowadzi, ale faktycznie - zużywa się szybciej niż w przeciętnym kompakcie, naprawy są droższe.

[/quote]
Nie bardziej niż w Focusie czy poprzedniej Civic. A jednak tylko w Alfie trzeba coś tam trzeba wymieniać co 15tyś km :D
_________________
nadpis
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   Re: alfa romeo 147 2.0 twin spark

Drone napisał/a:

Dla nich nawet wymiana połowy auta po 100tyś km to "sprawy eksploatacyjne" :faja:

piszesz o forach toyociarzy czy hądziarzy, bo nie nadążam?

Drone napisał/a:

Bart napisał/a:

3. Mnie 2.0TS w mieście mieściło się w 10 litrach, w trasie bez problemu 7-8.


To Ci powiem że miałeś rekord spalania. Paliła Ci nawet mniej niż podają dane fabryczne.
Ja powiem więcej. Nawet mniej niż moje Punto :D

(...)
Drone napisał/a:

Zaczął terkotać po magicznym przebiegu 15tyś km od wymiany :rotfl:
To jest bardziej związane z ilością rozruchów, a nie przebiegiem, bo właśnie przy rozruchu ten wynalazek chodzi przez chwilę na sucho. Ja mam do roboty blisko, do sklepu blisko, więc przebieg mały, ale rozruchów dziennie z 6 jest.

przy takiej eksploatacji kup lepiej murzyński skuter, bo z definicji silniki nie są do tego stworzone. :ble:
http://www.spritmonitor.d...165&powerunit=2
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   Re: alfa romeo 147 2.0 twin spark

mi napisał/a:

piszesz o forach toyociarzy czy hądziarzy, bo nie nadążam?


Musisz pisać chyba na nich wszystkich :rotfl:

mi napisał/a:

przy takiej eksploatacji kup lepiej murzyński skuter, bo z definicji silniki nie są do tego stworzone. :ble:


Taa, jeszcze dodaj, że jak się dba o auto to się nie psuje.
Pisujesz na alfaholikach ? :rotfl:

mi napisał/a:

http://www.spritmonitor.d...165&powerunit=2


No. średnia 9,59
Średnia, nie miasto
Dla porównania Honda CIvic http://www.spritmonitor.d...165&powerunit=2
Ponad 1,5l/100 mniej

Może tak. Znajdź kompakta o mocy ~150KM który jara więcej niż Alfa 2.0 T.S. :faja:
_________________
nadpis
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

uwaga - kończę dyskusję, bo jest z dupy. Wiesz swoje, jesteś mądry, przepraszam.



P.S. Patrz w lusterka!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

dyskusja, jak 99% tutaj poszła w stronę całkiem z dupy.

To co napisałem o alfie 147 2.0 to doświadczenia z 3 lat i 60-70 tysięcy przejechanych kilometrów. Dziękuję za uwagę.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 18 Lut, 2011   

Dziekuje za pomoc. Teraz w ogole nie wiem czy mam wstepnie rezerwowac czy nie.
:wall:
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 19 Lut, 2011   

na dwoje babka wróżyła...
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

czyja babka? poka foto :>
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 13