Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RSMP] RSMP 2011
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   [RSMP] RSMP 2011

No to pierwszym rajdzie sezonu obecnie panujący Mistrz Kajto na prowadzeniu :)

"W punktacji RSMP prowadzi Kajetanowicz (39) przed Bębenkiem (37), Sołowowem (31), Staniszewskim (23), Kucharem (20), Stecem (18), Chwistem (11), Chuchałą (9), Dulem (5), Pawlińskim (3) i Chmielewskim (2)" - źródło Autoklub.pl
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   



o co chodzi? :rotfl:
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

tak oznaczone były sejfti cary :)
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

Może organizator nie przewidział naklejek K1 albo szachownicy :) :) :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Może organizator nie przewidział naklejek K1 albo szachownicy :) :) :)

Od zeszłego sezonu już nie ma załóg K i szachownicy :)
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

Z tego co pamiętam to na Cieszynce też tak było... tzn nie było K tylko kolejne numery..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

GeKo napisał/a:
martin.h napisał/a:
ciekawe czy takie Evo 5 będzie konkurencyjne w stosunku do eNek i S2000


Nie będzie.
Już parę lat temu się mówiło że obecne Nki są jak pierwsze WRC a EVO V było używane w 1997r.



:hhe:


A jednak było, ciekawe jak to będzie wyglądało na asfalcie..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

Oglądając filmiki, jest to raczej taka bieda A-grupa, aczkolwiek mogę się mylić, czekam na specyfikację tej fury, bo gdyby była to fura jaką mieli okazję jeździć Makinen i Burns to byłoby znacznie lepiej. Czekamy na asfalty.
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

martin.h napisał/a:
Od zeszłego sezonu już nie ma załóg K i szachownicy


i czemu to ma sluzyc?
K i szachy bylo czytelne i odrazu wiadomo o co chodzi a tego nie moge zakumac ^_^
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

speed555 
zepsuł mi sie toster


auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Tarnów

Wysłany: Nie 20 Lut, 2011   

jeżdżą K i szachownice ale ukryte:P zrobili tak po to aby kibice nie wychodzili na trase po przejezdzie ostatniego "numerowanego" zawodnika. kumpel jechał sejem na cieszynce jako niby K i mial tez numer nadany.
_________________
www.rallyarena.eu | Reklama na pojazdach.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

Jaco napisał/a:
A jednak było, ciekawe jak to będzie wyglądało na asfalcie..

Gdzie było?, spójrz na tabele wyników :]
Pomijam 2min. kary.
_________________
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

GeKo napisał/a:
Jaco napisał/a:
A jednak było, ciekawe jak to będzie wyglądało na asfalcie..

Gdzie było?, spójrz na tabele wyników :]
Pomijam 2min. kary.




Moim zdaniem jest konkurencyjne, i opieram się na wynikach... Choć tak naprawdę w tych warunkach ciężko jednoznacznie to określić.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

wg mnie tez na +

pare razy ulal stanika ktory raz ze IX jechal a dwa to chyba jest lepszym
szutrowo / sniegowym kierowca niz kuchar.

teraz tylko czekac co bedzie na elmocie.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

Wydawało mi się że to Agrupa jest, a wg regulaminu to jednak musiała być eNka.

A-grupy, WRC, KitCary itp to klasa OPEN nieklasyfikowana w generalce...

"4.3.5. Samochody grupy HR będą podzielone na klasy w zależności od pojemności skokowej silnika, jak następuje:
●●klasa HR 9 do 750 cm3
●●klasa HR 10 powyżej 750 cm3 i do 1300 cm3
●●klasa HR 11 powyżej 1300 cm3 i do 1600 cm3
●●klasa HR 12 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3
●●klasa HR 13 powyżej 2000 cm3 (bez ograniczenia pojemności)
●●klasa HR P (klasa historyczna przejściowa) – regulamin techniczny dla tej klasy stanowi załącznik nr 11 niniejszego regulaminu.
Regulamin Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - 2011
Główna Komisja Sportu Samochodowego 7
RSMP
4.3.6. Samochody grupy „Open” – samochody zgodne z aktualną lub utraconą homologacją FIA lub ASN oraz zgodne z przepisami Załącznika J.
●●samochody GT
●●samochody Kit Car o pojemności silnika ponad 1600 cm3
●●samochody N4+ (max. średnica wewnętrzna wlotu powietrza do sprężarki wynosi 34 mm)
●●samochody klasy A-8 (powyżej 2000 cm3) w tym WRC
●●samochody CNG (samochody wyposażone w instalację gazową Compressed Natural Gas)
●●samochody S2000-Rally: 1.6 T engine WRC kit (WRC 2011)
●●samochody RGT Cars."


Szczerze mówiąc faktycznie nie wiem jaki sens budować eNke na poziomie technologicznym sprzed 10lat która ma konkurować z S2000 i współczesnymi eNkami.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 21 Lut, 2011   

eNka z sekwencją? słabo raczej :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13