Jeśłi nie ogrywa się tego kompleksowo mediowo - czyli poza reklamą na aucie, jakiś blog, relacja na stronie z rajdu, zadbanie o wywiad z załogą w prasie, zdjecia w prasie, to nie wiem czy jest jaki kolwiek sens ładować w to kasę
Napewno wtedy to nie ma sensu, bo o reklamie dowiaduje się garstka osób które zobaczą dane auto na odcinku, czy na fotce w necie po rajdzie.
My uderzamy chwilowo do lokalnych firm, jako kartę przetargową mamy 2 artykuły z fotami przed i po rajdzie w Dzienniku Polskim, duży artykuł na całość strony z fotami w lokalnym Sednie oraz patronat medialny lokalnego "portalu" Miasto-info.pl, do tego dochodzi strona zespołu teampoludnie.pl oraz wpisy na stronach klubowych (Galicyjski, Sląski, Motosport Myślenice) plus infa prasowe na stronach typowo rajdowych.
Tak btw. rzucam do oceny:
i tu na przykładzie... np gdyby ktos chciał sobie w Dzienniku wykupić miejsce na reklamę mniej więcej o wielkości tej fotki w folderze musi liczyć się z wydatkiem rzędu 1000-1200 zł netto. Jakimś guru w tej kwesti nie jestem, wręcz kompletnie się na tym nie znam ale wydaję mi się że nie oferując nic w zamian oprócz reklamy na aucie szanse na zdobycie pieniędzy są praktycznie równe zeru.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach