Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Gwint do gr N
Autor Wiadomość

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

http://www.raceinspired.c...ront-right.aspx
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Pią 11 Lut, 2011   

zna ktos z was moze Grzesika Dachowskiego?
koles podobno regeneruje amory PS, ktorych podobno sie nie da zregenerowac
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 11 Lut, 2011   

zawodnik napisał/a:
koles podobno regeneruje amory PS, ktorych podobno sie nie da zregenerowac


Musi być lepszy niz fabryka przewidziała.. zapewne już pracuje w PS jako inżynier
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

Czemu ma się nie dać ich zregenerować? Na zamykanie też są sposoby.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

http://www.witekmotorsport.pl/kontakt.html

Tutaj masz nr do Grzeska :]
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

I jest w stanie to zrobić z tego co mi powiedział.
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

saxorulez napisał/a:
zawodnik napisał/a:
koles podobno regeneruje amory PS, ktorych podobno sie nie da zregenerowac


Musi być lepszy niz fabryka przewidziała.. zapewne już pracuje w PS jako inżynier


A może fabryka nie chce regenerować, bo lepiej zrobić większą marżę na sprzedaży całego amora ? :]
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

martin.h,

nie wiem, nie wnikam. Coś musi być w tym że nie regenerują, zapewne tylko i wyłącznie chęć zarobienia. Bo na pewno nie jest to kwestia tego ze do motorsportu (prawdziwego) zawodników nie stać na niepewne elementy
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
Ostatnio zmieniony przez Vlodarsky Sob 12 Lut, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

saxorulez, czyli zawias regenerowany/naprawiany jest niepewny??Karwa nie mów tego głosno bo sie chłopaki załamią ze po kazdym rajdzie bedą musieli wybulic kilkanascie tysia na nowego proflexa :/
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

nie mówie że jest nie pewny, ale skoro jakaś firma zakłada ze zawias jest regenerowalny a inna zakłada ze nie jest to chyba są jakieś inne przesłanki anizeli tylko "dymanie klientów" tak sie głupio składa że ostatnio mam coraz więcej klientów którzy startują nie tylko w zabawach wokół trzepaka i nikt tam nie stosuje półśrodków, widze jak te auta powstają, widzę jak dobierają u mnie części. I pomimo tego że często są to duze pieniądze i zgrzytają zębami - wiedzą czym jest motorsport (to są słowa klienta budującego silnik z E30 M3 S14 2000cc na 300KM w NA), za przeproszeniem Pan nie przerabia seryjnych hydraulicznych popychaczy na mechaniczne bo jak będzie kręcił w okolice 10 0000 rpm i coś mu wyjdzie bokiem i nie dojedzie to cała kasa którą zaoszczędził pozwoli conajwyżej na scholowanie samochodu do domu.

Sam w swoim życiu sprowadzałem takie zawiasy do PL i z tego co wiem nie musisz ich regenerować po naszych rajdach (które są stsounkowo krótkie) przecież nie robią po 1000km OES w weekend
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

saxorulez napisał/a:
I pomimo tego że często są to duze pieniądze i zgrzytają zębami - wiedzą czym jest motorsport (to są słowa klienta budującego silnik z E30 M3 S14 2000cc na 300KM w NA), za przeproszeniem Pan nie przerabia seryjnych hydraulicznych popychaczy na mechaniczne bo jak będzie kręcił w okolice 10 0000 rpm i coś mu wyjdzie bokiem i nie dojedzie to cała kasa którą zaoszczędził pozwoli conajwyżej na scholowanie samochodu do domu.


jeśli tak wygląda sytuacja to znaczy, że ma za mały budżet na taki projekt, do motorsportu to powinien mieć złożony drugi taki sam silnik w garażu, nie wiem czy czytałeś przypadkiem temat 320is na forum youngtimer.pl, tam opisana jest dostępność i cena poszczególnych części w DE do tego silnika, a tak na marginesie - jest w ogóle realne kręcenie 10,000 na hydraulice ?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

Ale Pan ma 4 silniki do tego wiec problemu nie ma... jego przykład podaje jako poprawne podejście.

Wszystko się da kręcić wysoko, mam klientów co sępili kasy na mechanikę i teraz po całym sezonie wracają i nie dosć ze muszą kupić popychaze, płtyki do regulacji to jeszcze wałki wysyłamy do Belgii na przeprofilowanie bo nie da sie używać profili pod hydraulikę z mechanicznymi popychazcami, także płacą w sumie może nie dwa razy ale dokładają 50% ceny wałków
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Sob 12 Lut, 2011   

saxorulez, masz racje takie podejście jak piszesz, jest OK, ale nie wszyscy dysponuja workami kasy, a chcą się pościgać a nie tylko oglądać. Zaraz ktoś powie, że jak nie masz kasy to sie za to nie bierz. Dlatego niektorzy szukaja polsrodkow, ale to lepsze niz ogladac wszystko od strony kibica i ...

kupilem amora PS niby nowy ale lezal chyba dlugo i co po zalozeniu? poszedl olej

qbus, robiles niego amory? albo wiesz czy ktos robi i jak sie to potem sprawdza?
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 13 Lut, 2011   

Nie robiłem, ostatnio chyba Matt serwisował auto u chłopaków, aktualnie pracują w race-rencie. Pytałem go wczoraj o to i powiedział że się da, myśle że najlepiej sobie do niego zadzwonić, Grzesiek jest bardzo rzeczową osobą.
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Śro 02 Mar, 2011   

w jaki sposob moge sprawdzi co to dokladnie za amory PS?
czy byly wersje asfaltowe i szutrowe? te podobno sa szutrowe ale kto wie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.06 sekund. Zapytań do SQL: 13