Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...
do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa
dowody proszę szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011
MaxiA7 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tomcat napisał/a:
bizon napisał/a:
chyba zaczne ogladac saxofony na allegro
ile trzeba miec na zdrowy egzemplarz?
Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...
do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa
dowody proszę szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca
przeczytaj jeszcze raz tylko uważnie to co napisałem i zadaj pytanie ponownie
p.s. a jezeli nadal będziesz uważal to za mission impossible to zapytaj Bartka 106 bo był wtedy na prawym fotelu
MaxiA7 [Usunięty]
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011
dlatego pisze o polskich warunkach bo u nas rajdy to przeważnie szybkie z długimi dzidami(prostymi) a coś 106/saxo w czołówce niewidać tylko typery takie "coś" to tylko we francji lub italy w pl się niesprawdzi no chyba że włożymy w saxo graty z C2R2
edit z tą 106 pomyłka wpadła doskonale wiem o homologacji
Ostatnio zmieniony przez MaxiA7 Nie 13 Mar, 2011, w całości zmieniany 2 razy
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011
MaxiA7 napisał/a:
dlatego pisze o polskich warunkach bo u nas rajdy to przeważnie szybkie z długimi dzidami(prostymi) a coś 106/saxo w czołówce niewidać tylko typery takie "coś" to tylko we francji lub italy w pl się niesprawdzi no chyba że włożymy w 106/saxo graty z C2R2
Stary robisz z siebie głupka albo co gorsze robisz go ze mnie......
Czy gdziekolwiek w tym temacie napisałem o saxo/106 ze leje TypeRy na prosty NA RAJDACH???????
Kolega zapytal w temacie o "atrakcyjnosc 106/saxo/clio" - czy widzisz gdzies tutaj odnosnik do rajdow??
Uwielbiam takich geniuszy.....Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane
auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2009 Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto 15 Mar, 2011
MaxiA7 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tomcat napisał/a:
bizon napisał/a:
chyba zaczne ogladac saxofony na allegro
ile trzeba miec na zdrowy egzemplarz?
Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...
do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa
dowody proszę szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca
Kujawski na Elmocie w Saxo przyjeżdzał za Lancerami:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach