Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pasy szelkowe
Autor Wiadomość

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

no to ci niestety moga zabronic :(
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

Barejka ma do tunelu (drugi post od dołu):
http://forum.hothatch.org...r=asc&start=720
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

was79 napisał/a:
Barejka ma do tunelu (drugi post od dołu):

tez tak mam, mniej wiecej to samo miejsce. srube i podkladke sparco mozna kupic za pare groszy na allegro. temat byl juz tu gdzies zdrowo rozkminiany.
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

a śruba i blacha przychodzi od spodu auta,czy wspawana od środka?
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

dziura w tunelu na wylot, od spodu auta podkladka, od srodka auta sruba, taka z oczkiem, do tego przypinasz klamre pasa.
od spodu podkladke mozesz kleic albo spawac.

takie gadzety potrzebne:
http://allegro.pl/sruba-o...1467646405.html
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

Pas musi być przykręcony do nadwozia ewentulanie do klatki.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

Jacek napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Jacek napisał/a:
nie życzę ci nawet w mocno dociągniętyvh pasach strzelić dacha w 6pkt pasach, chybą że lubisz ostrych szlag po jajcach


Ja jajka mam średnie ale zaliczyłem 2 rolety w 6punktowych pasach i nie śpiewam falsetem :)

Jacek proponuje pójść do urologa i zweryfikować czy masz wszystko jak trzeba :) :) :)

byłem ;)

to miałeś szczęście..zacznij może grać w totka :) :) :)


wiem ze stare ale dopytam...... w jakich pasach obecnie jezdza wszystkie S2000 i WRCe? chodzi o pkt? Czy oni nie maja "jajecznego"?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

Bad-i napisał/a:
Czy oni nie maja "jajecznego"?
Na 90 % mają jeśli chcesz mieć kręgosłup w jednym kawałku.
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

GeKo napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Czy oni nie maja "jajecznego"?
Na 90 % mają jeśli chcesz mieć kręgosłup w jednym kawałku.


czyli albo jajka albo kręgosłup ?? (czy oni maja jakos inaczej to rozwiązane)
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 16 Mar, 2011   

mniej więcej tak do wyboru. podczas mocnej czołówki wysywa się ciało spod pasów im fotel ma większą nieckę na dupę tym lepiej. Inaczej korpus zostaje na miejscu a nogi odjeżdżają.
_________________
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 16 Mar, 2011   

Bad-i napisał/a:

czyli albo jajka albo kręgosłup ?? (czy oni maja jakos inaczej to rozwiązane)



http://www.google.pl/imag...639&safe=active

;D
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 16 Mar, 2011   

he he miałem takie cuś jak na kravkę chodziłem. I tak było czuć jak ktoś dobrze trafił, ale wolę nie myśleć co by było gdyby tego nie mieć.
_________________
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

dobra Pany, odkurzam temat ekspercki :>

potrzebuję kupić pasy 3" 4pkt do max 850 pln
najbardziej podobają mi się czarne willansy o take :



FIA, F1, GTI, TDI, generalnie gabinet

GeKo doradza Schrothy, ale na nie mnie nie stać :(
Nie chcę używek, ani jakiś noname'ów allegrowych, cenię sobie życie i zdrowie :)
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

Ja używam takich Sabeltów i są ok http://sklep.4turbo.pl/pr...elt-czarne.html

Nie polecam pasów EARS/LMS
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

ictus 
say my name bitch!
fajf majnes


auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: 118km
Dołączył: 14 Paź 2010
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

po pierwsze centralna klamra i wpinanie kazdego pasa osobno, bo to co jest w linku ten sabelt to bedzie kicha... po drugie czemu wszyscy tak sie boja 6ptk??? sa wbrew wszelkim opiniom o wiele wygodniejsze a o bezpieczenstwie juz nie wspomne
_________________
www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf ślubny
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8