Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
1.6 do 1.8 ?
Autor Wiadomość

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

taki tez jest plan i go nie zmieniam.
 
 

Mucha 
moja perełko...
Kanapowiec


auto: Ford TBird
silnik:: 3,8 V6
moc: 230km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2011
Skąd: Lodz

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Janusz napisał/a:
k-mart napisał/a:
nie rozumiem juz tuningu (chyba z tego wyroslem), dzisiaj konczy sie dla mnie na zawiasie, ladnej feldze i wydechu


dodałbym jeszcze klatke, kubeł i ewentualnie program żeby marchwie sadził :D


taaa zero tuningu :chick:
_________________
Ja pijany? Ja trenuje!
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

kamil napisał/a:
taki tez jest plan i go nie zmieniam.


o taki zestaw



:faja:
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

k-mart napisał/a:
kubel w samochodzie dopuszczonym do codziennego ruchu ;)



jak dla mnie kubeł najlepszy mod w samochodzie.... ostatnio latałem sportem bez kubła i nie rozumiem jak tym można w ogolę jeździć :rotfl: trzeba się trzymać kierownicy, szura się nią po kolanach itp itd :P

a co do klatki to już kwestia bezpieczeństwa... jednak waląc w drzewko wole ją mieć niż nie mieć... sory ale moje życie jest więcej warte niż jakiś strucel za kilkanaście kafli, nawet jeśli to nikły dorobek całego życia w kredycie :rotfl: choć z drugiej strony wątpię żebym napinał w kasku.... tak wiec jak ktos nie zamierza nigdzie startować, to ok klatę można odpuścić, ale kubeł moim zdaniem powinien byc pierwszym modem jak się chce choćby okazjonalnie upalać :D

ps. chój się znam, jeżdżę po krzakach i mam pryszcze.... aaaa no i mam polara :D
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Yarko napisał/a:
kamil napisał/a:
taki tez jest plan i go nie zmieniam.


o taki zestaw

Obrazek

:faja:


prawie, ja się ostatnio zajarałem połączeniem: lewy fotel kubeł z uszami, prawy bez :) nie mam pojęcia dlaczego :D
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
kamil napisał/a:
taki tez jest plan i go nie zmieniam.


o taki zestaw

Obrazek

:faja:


prawie, ja się ostatnio zajarałem połączeniem: lewy fotel kubeł z uszami, prawy bez :) nie mam pojęcia dlaczego :D


Pewnie widziałes fotę kubasa w pugu ;D

kubas :*
Ostatnio zmieniony przez martin.h Wto 22 Mar, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

kubel czeba miec, porownanie jak mega sedes cersanitu i obozowa latryna z desek ;D
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

martin.h napisał/a:
Pewnie widziałes fotę kubasa w pugu ;D

to jest już chamówa, wypłaciłbym Ci latare, ale nie umiem uderzyć pierwszy :lol2:
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Czesio napisał/a:
Kamil największym problemem jest to od czego podpasują tłoki , korby i wał , być może wystarczy zmienić same tłoki , ale to juz trzeb liczyć . Blok to zdaje mi sie najmniejszy problem , ponieważ jedziesz to jakiegoś renomowanego zakładu szlifierskiego , gdy masz już średnice tłoka i oni Ci robia rozwiert na odpowiednią średnicę , nie wiem jak z uszczelką pod głowice i samą głowicą .


Kompletna głupota.

Blok jest problemem bo przy pewnej średnicy tłoka grubość ścianki pomiędzy tłokami staje się zbyt mała.

Tłoki dające maks ma u siebie saxorulez i wychodzi z tego 1649cm3

Zmiana pojemności w przypadku tego silnika to tylko stroker który wkleił bart. Dla mnie nie fajną rzeczą w przypadku takiego kitu jest to że silnik ma mniejsze obroty maksymalne. Inżynierowie PSA tak skonstruowali ten 1.6 żeby było optymalnie.

Kamil swoją drogą jechałeś Łukasza saxo ? Po co ci 180-190km ? 160km w tym samochodzie to już jest taki ogień że głowa mała...
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Swoją drogą taki syf w technicznym kurwaaaaaaa.

Vlodek, M może wyczyśćcie ten temat zostawcie tylko to co ważne.
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

kubas napisał/a:
Czesio napisał/a:
Kamil największym problemem jest to od czego podpasują tłoki , korby i wał , być może wystarczy zmienić same tłoki , ale to juz trzeb liczyć . Blok to zdaje mi sie najmniejszy problem , ponieważ jedziesz to jakiegoś renomowanego zakładu szlifierskiego , gdy masz już średnice tłoka i oni Ci robia rozwiert na odpowiednią średnicę , nie wiem jak z uszczelką pod głowice i samą głowicą .


Kompletna głupota.

Blok jest problemem bo przy pewnej średnicy tłoka grubość ścianki pomiędzy tłokami staje się zbyt mała.

Tłoki dające maks ma u siebie saxorulez i wychodzi z tego 1649cm3

Zmiana pojemności w przypadku tego silnika to tylko stroker który wkleił bart. Dla mnie nie fajną rzeczą w przypadku takiego kitu jest to że silnik ma mniejsze obroty maksymalne. Inżynierowie PSA tak skonstruowali ten 1.6 żeby było optymalnie.

Kamil swoją drogą jechałeś Łukasza saxo ? Po co ci 180-190km ? 160km w tym samochodzie to już jest taki ogień że głowa mała...



Kuba nie będę sie z tobą kłócił bo nie ma o co , a jak chyba wiesz pojemność to nie tylko średnica tłoka :)
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Czesio napisał/a:
kubas napisał/a:
Czesio napisał/a:
Kamil największym problemem jest to od czego podpasują tłoki , korby i wał , być może wystarczy zmienić same tłoki , ale to juz trzeb liczyć . Blok to zdaje mi sie najmniejszy problem , ponieważ jedziesz to jakiegoś renomowanego zakładu szlifierskiego , gdy masz już średnice tłoka i oni Ci robia rozwiert na odpowiednią średnicę , nie wiem jak z uszczelką pod głowice i samą głowicą .


Kompletna głupota.

Blok jest problemem bo przy pewnej średnicy tłoka grubość ścianki pomiędzy tłokami staje się zbyt mała.

Tłoki dające maks ma u siebie saxorulez i wychodzi z tego 1649cm3

Zmiana pojemności w przypadku tego silnika to tylko stroker który wkleił bart. Dla mnie nie fajną rzeczą w przypadku takiego kitu jest to że silnik ma mniejsze obroty maksymalne. Inżynierowie PSA tak skonstruowali ten 1.6 żeby było optymalnie.

Kamil swoją drogą jechałeś Łukasza saxo ? Po co ci 180-190km ? 160km w tym samochodzie to już jest taki ogień że głowa mała...



Kuba nie będę sie z tobą kłócił bo nie ma o co , a jak chyba wiesz pojemność to nie tylko średnica tłoka :)


Wiem, ale nie podpasujesz od niczego innego korb ani wału :) największy silnik z rodziny TU to właśnie 1.6 nie było większych. A rzeźba z przekładaniem z innych silników to już taka wydumka że wole nie myśleć.
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Panowie pamiętajcie; pojemność jest ważna, ale najważniejsza jest masa :faja:
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

Lepiej nie rzeźbić w gównie
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 22 Mar, 2011   

M napisał/a:
Lepiej nie rzeźbić w gównie


tak

M - k20 czy k24 ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8