auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Kwi, 2011 Slicki - Ułęż
Zwracam się do kolegów, którzy latają po Ułężu.
Bardzo proszę o opinię nt. slicków AVON A56.
Jest to średnia mieszanka, najtwardsza ze średnich.
Miał ktoś styczność z takimi slickami ? Nie będzie problemu z osiągnięciem optymalnej temp. pracy takiego slicka na Ułężu ( temp. powietrza ~15* ) ?
Jak z żywotnością wyścigowych slicków na tamtej nawierzchni ?
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Pon 04 Kwi, 2011
niezły wyścig zbrojeń
Weź jeszcze pod uwagę temperaturę i wilgotność powietrza
A ja sobie po prostu jeżdżę starym, ze śmietnika wyjętym samochodem, mam z tego w pytę radości i jakoś mnie je.bie czy objadą mnie jakieś dzieciaki ryczącą hądą
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Kwi, 2011
Bart napisał/a:
A ja sobie po prostu jeżdżę starym, ze śmietnika wyjętym samochodem, mam z tego w pytę radości i jakoś mnie je.bie czy objadą mnie jakieś dzieciaki ryczącą hądą
Bartosz, każdy bawi się na swój sposób najważniejsze by czerpać z tego przyjemność no i przy okazji czegoś się tam nauczyć
pytam się, bo mogę kupić takie opony w dobrych pieniądzach
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 04 Kwi, 2011
Yarko na ułężu każda opona lepsza niż drogowa będzie robić robotę,
jest tam sporo szybkich zakrętów których zwykla opona po prostu szybko nie przejdzie bez pływania i piszczenia - to jest kwestia tego jak chcesz jechać - czy szybko i fajnie, czy tylko fajnie jak ja w zeszłym roku
twarda mieszanka na pojeżdżawce z Wróblem jak najbardziej. jeśli nie dogrzejesz w 1 przejeździe to lecisz następny już od początku na gorącej. miękką przy intensywnym traktowaniu możesz skończyć w 1 dzień.
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 04 Kwi, 2011
M napisał/a:
Yarko na ułężu każda opona lepsza niż drogowa będzie robić robotę,
jest tam sporo szybkich zakrętów których zwykla opona po prostu szybko nie przejdzie bez pływania i piszczenia - to jest kwestia tego jak chcesz jechać - czy szybko i fajnie, czy tylko fajnie jak ja w zeszłym roku
szczerze mówiąc nie wiem czego mogę się po sobie spodziewać, nie wiem jak wygląda konkurencja i na ile mój samochód jest w stanie konkurować z innymi, opony czy kupię drogowe za 600 PLN czy slicki za 800 PLN to w zasadzie bez różnicy, dlatego wolę kupić slicki ew. jakieś semislicki i tu skłaniam się ku Federalom, najchętniej nie wydawałbym kasy i pojechałbym na R1R ale są prawie nowe i szkoda mi je zjechać na suchym, wolę sobie je zostawić jako deszcze, no generalnie sporo dylematów szczególnie że budżet słaby
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach