auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011
zalezy jak chcesz wysoko podniesc, ale do peugeota sa chyba wystarczajace.
ja mam mniej wiecej takie jak te z aukcji tyle ze YATO... po pierwszym
uzyciu trzeba bylo juz je spawac. przy krzywym opuszczaniu peklo takie
boczne nitowane mocowanie.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011
106 napisał/a:
zalezy jak chcesz wysoko podniesc, ale do peugeota sa chyba wystarczajace.
ja mam mniej wiecej takie jak te z aukcji tyle ze YATO... po pierwszym
uzyciu trzeba bylo juz je spawac. przy krzywym opuszczaniu peklo takie
boczne nitowane mocowanie.
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011
Bad-i kup sobie zwykle nie rozkładane, są dużo bardziej solidne - CRXa na takich postawiłem i jeszcze nie spadł kupisz w każdym Norauto/Feuvert i u tego typu tunerow.
Pozatym nie zakładaj takich tematów bo Stf sie załamie już do końca.
Ja nie mogę pomóc w sprawie kobyłki pod rajdówkę, ale widziałem kiedyś rajdówkę pod Kobyłką. Mogę opisać w szczegółach tą okoliczność, jeśli ktoś byłby zainteresowany.
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pią 31 Maj, 2013
Nie chce zakladac nowego tematu bo musialbym zatytulowac go tak samo jak ten Bartkowy, a skoro juz takowy istnieje to odgrzewam kotleta
Zasadnicza sprawa jest taka ze nie chodzi mi o kobylki takie o jakich tu byla mowa (sklepowe) tylko o takie spotykane w rajdowkach i pierwsza sprawa: czy sa jakies wytyczne jesli chodzi o takie kobylki (sposob wykonania,wspawania w bude, wymiary, wznocnienia) czy nie jest to w zaden sposob uregulowane? W zal. J na nic nie trafilem ale moze slabo widze.. jesli nie ma odgornie narzuconych przepisow to czy kto moglby sie podzielic wiedza/linkiem gdzie mozna sie cos wiecej dowiedziec "jak to jest zrobione"? Chodzi mi przede wszystkim o wysokosc samych kobylek jak i sposob zamocowania ich "w budzie" Za wszelaka pomoc bede niezmiernie wdzieczny
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pią 31 Maj, 2013
Szczerze to stwierdzilem ze bede ogarnial wlasnie takie sklepowe natomiast teraz widze ze ciezko dostac cos sensownej wysokosci.. dwa tak naprawde ulozylo sie tak ze material moge miec za przyslowiowa "flache", pospawac to tez bedzie mial kto wiec jest szansa zrobic to taniej niz najnizsze kobylki 2t ze sklepowej polki tylko wlasnie nie wiem czy moge to strugac wedle uznania czy mam sie trzymac jakies okreslonej technologii/wymiarow
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach