to ja przekieruje lekko temat. Co lepiej zrobic. Kupic zajechane 15 letnie EVO VI i odbudowac tak jak np Kuchar, czy 5-cio letnie EVO 9 ze Stanow? Celem nie muszą byc rajdy!
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011
Przem_106 napisał/a:
to ja przekieruje lekko temat. Co lepiej zrobic. Kupic zajechane 15 letnie EVO VI i odbudowac tak jak np Kuchar, czy 5-cio letnie EVO 9 ze Stanow? Celem nie muszą byc rajdy!
najlepiej kupić EVO VI RS w stanie mint z UK i zrobić profi przekładkę, w lato sobie upalać na pojeżdżawkach a na zime wkładać do garażu, chyba że masz podejście typu - ma jeździć zawsze i wszędzie, na codzień, po błocie, po śniegu, między gałęziami i generalnie nie oszczędzamy fury to trochę szkoda niszczyć niejako ikonę motorsportu i lepiej kupić zmęczone zewnętrznie, mechanicznie sprawne EVO9, wszystko jest kwestią Twojego podejścia do tematu i proponuję Panowie skończyć te dyskusje bo do niczego one nie prowadzą, każdy ma inne spojrzenie na swoje hobby
to ja przekieruje lekko temat. Co lepiej zrobic. Kupic zajechane 15 letnie EVO VI i odbudowac tak jak np Kuchar, czy 5-cio letnie EVO 9 ze Stanow? Celem nie muszą byc rajdy!
Przem - hmm ale czy zabieg Kuchara nie jest podyktowany innymi względami - klasą ?? przytaczasz tutaj podejście w którym masz spory budżet po to, żeby startować szóstką w danej klasie bo to daje dodatkowe możliwości. odchodząc od tego faktem jest żeby eVI była konkurencyjna do e9 us musi być w nią wsadzone pewnie z 2x tyle kasy co w zakup e9... to dość specyficzny manewr który zrobił Kuchar - i trochę jednak ma niewiele wspólnego z opisywanym przykładem dla naszych celów... chyba ?
Jeśli ktoś chce mieć fajną szóstkę zapewne kupi kolekcjonerskie okazy w UK - albo rs'a albo TME za 50-70tyś pln i pyknie przekładkę a nie będzie ładował pewnie i ze 100-150tyś w odbudowę jakiegoś zdezelowanego trupa po przelocie 200tyś km...
STF, ale Ty pier.dolisz farmazony. Czy każde Rallye jest upalane w KJS'ach? Widziałeś rejlaka Chrzanka po przebiegu 300k km?
Tak samo mógłbym napisać, że Twoje Subaru startowało w szutrowych rajdach i jest zmęczone jak aktorka porno z 20 letnim stażem.
STF, ale Ty pier.dolisz farmazony. Czy każde Rallye jest upalane w KJS'ach? Widziałeś rejlaka Chrzanka po przebiegu 300k km?
Tak samo mógłbym napisać, że Twoje Subaru startowało w szutrowych rajdach i jest zmęczone jak aktorka porno z 20 letnim stażem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach