auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Wto 19 Kwi, 2011
wszystko zależny od poprawności montażu i użytych komponentów
trzeba dać dobre wtryski , reduktor, i elektronikę
dobrze nawiercić kolektor , odpowiednio zamontować wtryski i zbiornik
potem już tylko mozolne strojenie najlepiej na hamowni z pomiarem afr
i nie będzie problemów
jak zakładać to:
stag 300+4
zavoli zeta n lub s
hana 2000/ matrix hd 544
czaja fl2
i strojenie minimum podczas jazdy to podstawa żadne auto kalibracje isa2 itp bo nie będzie dobrze działać będzie po prostu za ubogo
wszystko zależny od poprawności montażu i użytych komponentów
trzeba dać dobre wtryski , reduktor, i elektronikę
dobrze nawiercić kolektor , odpowiednio zamontować wtryski i zbiornik
potem już tylko mozolne strojenie najlepiej na hamowni z pomiarem afr
i nie będzie problemów
jak zakładać to:
stag 300+4
zavoli zeta n lub s
hana 2000/ matrix hd 544
czaja fl2
i strojenie minimum podczas jazdy to podstawa żadne auto kalibracje isa2 itp bo nie będzie dobrze działać będzie po prostu za ubogo
a gdzie to dobrze zrobić z takim fafarafa strojeniem????
Na forum LPG twierdzą, że lubrykatory to zbędnie wydana kasa....
P.S auto jest dość ekonomiczne średnie spalanie na ostatnich 1500km (przyjazd spod granicy francuskiej, w tym autostrady i prędkości 130-140km/h to 7 l/100....)
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach