Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 Suzuki Ignis Sport N grupa - KJS / RD3L / RPP
Typ:
Hatchback
Rok produkcji:
2003
Przebieg w km:
78 000 km
Skrzynia biegów:
manualna
Moc:
112 KM (82 kW)
Pojemność skokowa:
1490 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
złoty
Liczba drzwi:
2/3
Kraj pochodzenia:
Belgia
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, radio / CD, wspomaganie kierownicy, klatka, przyciemniane szyby
Dodatkowe informacje:
bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:
Suzuki Ignis Sport N - grupa
rok produkcji: 2003
przebieg: 78 000km
skrzynie biegów: manualna 5
pojemność: 1.5 16v
moc: 112KM
kraj pochodzenia: Belgia
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, elektryczne szyby
Dodatkowe informacje:
Samochod zbudowany do sportu w 2008r.
- klatka na wzór S1600 max rozbudowana wykonana przez J.G Moto
- obspawane nadwozie
- zawieszenie przód : Blistein B10 regulowane plus Eibach ( waska sprezyna )
tył: Blistein + Eibach
- fotele OMP WRC ( najwyższy model ) aktualna homologacja
- pasy Eltec 4 punktowe - aktualna homologacja
- kierownica Sparco
- intercom OMP
- deska flok
- shift light
- podniesiona gałka zmiany biegów
- wykonczenie drzwi - laminat
- elektrownia na maske
- plyta pod silnik 6mm duraluminium
- wydech koncowy przlotowy
- zapinki na maske i klape bagaznika
- tarcze hamulcowe EBC plus klocki EBC zolte
- przewody hamulcowe metalowe BFgoodridge
- 4x15" orginalne felgi enkei biale ( na zime, szuter )
- 4x15 6" felgi aluminiowe ( asfalt )
- orginalna homologacja FIA
- po pełnym serwisie (oleju Castrol 10W-60)
Bezwaryjny, zawsze na mecie, do wygrywania klasy 3 w KJS'ach, przygotowany pod Rally Sprint, RD3L, RPP - BEZ WKŁADU FINANSOWEGO
CENA: 19 800zł
Auto do obejrzenia w Warszawie
biuro@mbcars.pl
0048 666 323 335
0048 602 402 550
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011
Bad-i napisał/a:
Niestety dla mnie ten model jest mega ale to mega niekonkurencyjnym
Bad-i: Spójrz na to z innej strony - walczyć z Hondami VTI czy mocnymi Saxo/106 to może sie nie da, ale od Felicii czy Lanosa czy nawet Rejlaka jest to szybsze.
Poza tym klatka jak widać jest typu"bunkier" więc można tym rozwijać swoje umiejętności.
Do tego zakładam że samochód jest bezawaryjny.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011
M napisał/a:
Zawsze to japończyk
Ja tam do Japoncow nic nie mam, jezeli bylo by to VTi czy CTR to tak. Ale kupowanie takiego samochodu mija sie z celem (Stf tutaj by na bank dobrze opisal dlaczego tak jest)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach