Na sprzedaż wystawiam moją fiestę. Auto jest przygotowane do zabawy, co nie oznacza, że nie można go przywrócić do stanu seryjnego i jeździć jako bułkowóz.
Auto w papierach jest Fiestą Xr2i (1600) z 1992 roku. Taką kupiłem poprzedniej zimy.
Auto zostało rozebrane do gołej blachy i dokładnie przejrzane.
Stan auta oceniam na idealny. Wymieniony był tylko prawy błotnik. Reszta praktycznie nietknięta rdzą. Zapraszam Panów ze śrubokrętem do sprawdzania podłużnic, progów. Auto obie zimy w moich rękach stało w garażu i nie było użytkowane, także przez ten czas stan blacharski się nie pogorszył.
Auto zostało tak skrupulatnie przejrzane, że nawet silnik został wyjęty aby mieć 100% pewność o stanie budy.
Fiesta dostała drugie życie. Zostały wymienione praktycznie wszystkie rzeczy z zawieszenia (gumki, łączniki, amortyzatory, stabilizatory), układu hamulcowego (tarcze, klocki, przewody, regeneracja bębnów, nowe wykładziny, linka ręcznego).
Wtedy skasowałem licznik samochodu na 00000, bo fiesta praktycznie mechanicznie była jak z fabryki, niekiedy z lepszym podzespołami niż seryjnie.
Auto zostało przygotowane do zabawy a więc na pokład wleciało kilka niezbędnych gadżetów:
Tylna rozpórka, dwa fotele kubełkowe Sparco Sprint, pasy szelkowe Schroth, kierownica skórzana z nabą. Środek został wybebszony do gołej blachy, tak aby był maksymalnie lekki.
Auto dostało nowy silnik od RS1800 - Zetec 1800 RQB 130KM kupiony z pewnego źródła. Został dołożony końcowy wydech oraz układ dolotowy.
Do tego lekkie koła ATS DTC 15cali z oponami Yokohama A539 (raczej do wymiany same opony). Koła są proste i wyważone. Założone jest zawieszenie gwintowane k&W - auto jest posadzone i bardzo twarde. Idealne na proste odcinki asfaltowe.
Fiesta ma przegląd do marca 2012 roku. Ubezpieczenie do 26 kwietnia, ale już zapłaciłem na następny rok.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę o kontakt kom 600 002 540 lub gg 2921004- na wszystko odpowiem, nic nie mam do ukrycia.
Cena jaką chcę za to auto to 5500 zł. Do lekkie negocjacji. Proszę nie dzwonić z propozycjami 2000zł i podobnie. Cena może nie jest i mała ale przy tym co jest zrobione z autem i jego stan techniczny oraz blacharski w tym momencie jest adekwatna. Mam nadzieję, że ktoś to doceni. Nie jest to trup, w którym na dzień dobry trzeba wsadzić 3000zł. Kupujesz i jeździsz. Do wglądu dla zainteresowanego mam kosztorys, jaki prowadziłem bardzo skrupulatnie do czasu wsadzenia silnika 1.8 zetec. Wtedy kwota już minimalnie przekroczyła 2 cyfry.
Oczywiście jeżeli ktoś nie chce foteli, pasów, zawieszenia czy kół - cena będzie odpowiednio mniejsza.
Dla mocno zainteresowanych będzie możliwość przetestowania na torze. Szczegóły zachowam dla kupującego.
Może ktoś ze znajomych szuka TANIEGO upalatora do nauki. Popytajcie znajomych, siostry itp itd.
Moderatora proszę o zamknięcie tematu od razu. Powód sprzedaży może jest i prozaiczny, jednak niech pozostanie dla mnie.
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach