Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
To nie wilgoć to chyba immobilizer ...
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   To nie wilgoć to chyba immobilizer ...

Pomocy!
Moje saxo kiedy jest odwilż (dużo wody) po prostu odmawia współpracy.
Od wczoraj nie mogę odpalić, nie mam pojęcia co się dzieje.
Wczoraj jechałem, i nagle urzadzenie zdechło, a na desce zapaliła się pomarańczowa lamka chyba oznaczająca usterkę silnika (taka "gwiazda").
Pompa paliwa chodzi, po kilku próbach uruchomienia było czuć benzynkę.
Kontrolki na desce się świecą, akumulator kreci, a objaw jest taki jak by nie szła iskra na świece.
Odpinałem kompa, odłączałem baterię, odpinałem i podpinałem na nowo większość czujników jakie sa dostępne od góry przy wtrysku.
Sprawdziłem nawet wyłącznik bezwładnościowy (ale on wyłacza pompe paliwa, więc to nie to).
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
Ostatnio zmieniony przez CHRZANEK Śro 14 Lut, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

pitt zna jednego magika-elektryka, chcesz adres? :P

mokra kopułka, kable WN?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

sprawdź kostke na cewce..


ps. dywaniki też są podatne na wilgoć
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

saxorulez napisał/a:
ps. dywaniki też są podatne na wilgoć


gumowe nie są:)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

Kostka na cewce - Nie wiem czy wczoraj nie próbowałem.
A co do kabli WN to w saxo to chyba jest troche bardziej skomplikowane...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

w saxo jest cewka nie ma kabli WN
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

aha, nie wiedziałem ale sens ten sam
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

saxorulez napisał/a:
w saxo jest cewka nie ma kabli WN


Ale jedna czy cztery?
_________________
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

chyba 4
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

A to całe ustrojstwo jest ukryte między pokrywami wałków.
I oczywiście bez torxa nie podchodź...
Cewka to ten cały "SAGEM" jak sie domyślam.
Kostka jest po lewej stronie, upchnieta przy obudowie filtra powietrza, dobrze myślę?
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
Kostka jest po lewej stronie, upchnieta przy obudowie filtra powietrza, dobrze myślę?


po prawej stojac przodem do silnika
dziku - cewka jest jedna
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

Hmm, moment, bo mi sie pozajaczkowalo.
Jesli jedna cewka to sa kable WN, gdyby mial po cewce zalozonej na kazdej swiecy to by nie bylo. Czegos nie rozumiem.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

cewka zespolona występuje w saxo
to jest jedna konstrukcja wspólna nie rozbieralna
nie ma w niej kabli WN
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

Cewka w TU5J4 wyglada mniejwiecej tak : z góry , z dolu i boku
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

A teraz to rozumiem, nawet nie widzialem takich cewek wczesniej.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9