Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż rozpórki
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 30 Sty, 2007   Montaż rozpórki

Kupiłem seryjną rozpórkę do VTi (jest bardzo solidna ;) ) tylko ze mam jeden zonk...
nie mam pomyslu jakimi srubami ja przykrecic do kielicha...
Seryjnie wyglada to tak ze sa osobne dziurki na rozpórkę (2 na każdą stronę).
Wygląda to tak seryjnie :



Montaż wyglądałby tak:



NO i wlasne zastanawiam sie jakiego typu sruby uzyc i czy dodatkowo zabezpieczac antykorozyjnie miejsce montażu.
Pomóżcie ziomki :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Sty, 2007   Re: Montaż rozpórki

eM napisał/a:

nie mam pomyslu jakimi srubami ja przykrecic do kielicha...


najzwyklejszymi M8?;)

pozdrawiam
Artur
 
 

shorti
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Sty, 2007   

ziooooooooooooom bo nie powinienes kupowac rozporki od vti tylko od eg4 czy coas takiego ponoc roznia sie otwory na rozporce ale chyba za pozno Ci to powiedzialem

[ Dodano: Wto 30 Sty, 2007 ]
kurcze ale patrzac na te ropzorke to ona zamontowana jest :D hmm dziwne :570:
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 30 Sty, 2007   

NO czym sie roznia... są te same mocowania tylko ze zaslepione gumkami.
W eg4 nigdy nie było seryjnej rozpórki bo po co ;)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

shorti
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Sty, 2007   

gdziesz przeczytalem ze one sie roznia ale chyba jak zwykle cos pokrecilem a po drugie no wlasnie po co mieli by robic rozporke do eg4. napisz mi na pw ile dales za rozporke i gdzie kupiles?
 
 

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

shorti napisał/a:
gdziesz przeczytalem ze one sie roznia ale chyba jak zwykle cos pokrecilem a po drugie no wlasnie po co mieli by robic rozporke do eg4. napisz mi na pw ile dales za rozporke i gdzie kupiles?


takie same sa;) rozporka w serwisie kosztuje 60zl - slownie szescdziesiat;)

pozdrawiam
Artur
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

Kosztuje grosze...
a tutaj odp. na hondatechu :)
http://hondatech.pl/viewtopic.php?t=2928
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

dziwnie zamontowane bo imho rozpórka ma ograniczać składanie się kielichów do środka a tutaj jak mocowanie jest po zew stronie kielicha to nic nie powstrzyma przed wyginaniem się części wewnętrznej
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

KonradMK napisał/a:
dziwnie zamontowane bo imho rozpórka ma ograniczać składanie się kielichów do środka a tutaj jak mocowanie jest po zew stronie kielicha to nic nie powstrzyma przed wyginaniem się części wewnętrznej

Tak to zrobił producent. Nie wierze zeby z hondy wyszło coś bezmyślnie patrząc na to jak udana była seria EG oraz cały Vgen :)

A swoją drogą nie jest to jakas kosmicznie sztywna rozporka.... raczej przyrownalbym jej performance do seryjnego kolektora wydechowowego w b-serii :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

nie będę się kłócił ale takie są prawa fizyki :)
 
 

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

KonradMK napisał/a:
dziwnie zamontowane bo imho rozpórka ma ograniczać składanie się kielichów do środka a tutaj jak mocowanie jest po zew stronie kielicha to nic nie powstrzyma przed wyginaniem się części wewnętrznej


a gdzie niby miala by byc mocowana? bo nie bardzo rozumiem co znaczy wewnetrzna/zewnetrzna strona wg Ciebie

pozdrawiam
Artur
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

wg mnie rozpórka powinna być mocowana po wewnętrznej stronie kielicha (bliżej silnika a nie nadkola) tak jak to jest np w R19 16v :) co zapobiega składaniu się kielichów do środka


czyli tak

( o )>-------------<( o )

a nie tak

(>o-)--------------(-o<)
 
 

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

KonradMK napisał/a:

( o )>-------------<( o )

a nie tak

(>o-)--------------(-o<)


ale preciez kielich sie nie rozciaga;) moim zdaniem mocowanie do pionowej powierzchni kielicha jest nienajlepszym rozwiazaniem, gdyz wymaga bardzo sztywnych uchwytow; druga sprawa im dalej tym wieksze ramie i mniejsza sila dzialajaca na rozporke

pozdrawiam
Artur
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

Mała poprawka im większe ramie tym większa siła :)
Prosty przykład który patyczek łatwiej złamać krótki czy długi? :D

No a co do mocowania to Konradowi nie chodzi o pionowe z boku kolumny tylko jak by to obrazowo ująć przykręcenie rozpórki przed dzira w kielichu :D , a nie za ;) , bo tak włąśnie jest w renacie dziewiętnastej.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

Ale sie temat zrobil.. z trzech śrubek. :)
Ja wole zeby rozporka była szerzej bo wtedy bardziej sie to skompensuje w elastycznym wygieciu rury.
A zaraz zaprosze do wypowiedzi goscia z sosin i dopiero wam opowie o rozpórkach :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8