Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo Inaczej
Autor Wiadomość

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Czw 01 Lut, 2007   

mi napisał/a:
dzięki zwiększeniu odległości między gaźnikiem a komorami spalania - jakieś zyski były.


ale chyba zyski w spalaniu, a nie zyski w osiągach?

choć podobno w spalaniu też nie za bardzo...
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 02 Lut, 2007   

maluch ma za krótki dolot (zresztą - wszystko ma za krótkie :P ), mieszanka nie była dokładnie wymieszana trafiając do komór spalania, po podniesieniu gaźnika (podstawką ebonitową albo >>> TURBINKą KOWALSKIEGO <<< mieszanka robiła się bardziej jednorodna, zyski były i w zużyciu paliwa, i w osiągach (znaczy podobno były, bo w malcu 1% więcej to jakieś ćwierć konia :) )
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Pią 02 Lut, 2007   

mi napisał/a:
(znaczy podobno były, bo w malcu 1% więcej to jakieś ćwierć konia :) )


no właśnie właśnie... "podobno" :)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8