głowica pug 106 s16
Autor
Wiadomość
mortonrally [Usunięty ]
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011 głowica pug 106 s16
Orientujecie się na ile homologacja N/A-grupa puszcza splanowanie głowicy ?
kubas
DJ Sparky 205 RULA !
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
Martin ma korby o długości 2,5cm nawet.
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
kubas
DJ Sparky 205 RULA !
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
Greg napisał/a: Martin ma korby o długości 2,5cm nawet.
greg weź już skończ wąchać spaliny z wydechu w saxo
Czesio [Usunięty ]
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
pilnikiem do drewna sie super planuje !
korek171
pełna synchronizacja
auto: 2x Citroen saxo
silnik:: 2x 1.6 16v
moc: 2x ???km
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lut 2011 Skąd: Pisarzowice
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
Czesio napisał/a: pilnikiem do drewna sie super planuje !
EE tam pierd.... Najlepiej kontófką
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011 Re: głowica pug 106 s16
mortonrally napisał/a: Orientujecie się na ile homologacja N/A-grupa puszcza splanowanie głowicy ?
duuuuużo można, ja juz mam frezy w glowicy zeby walek wydechowy sie zmiescil
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
mortonrally napisał/a: Orientujecie się na ile homologacja N/A-grupa puszcza splanowanie głowicy ?
W eNce mało
W Agrupie duzo
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
kubas napisał/a: można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1
Minusem jest, że muszę lać 150 oktanowe paliwo
Jaco
kośimazaki
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Czw 05 Maj, 2011
martin.h napisał/a: kubas napisał/a: można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1
Minusem jest, że muszę lać 150 oktanowe paliwo
Tak tak to prawda
_________________ Marek23 napisał/a: Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
faldzip
hybrex saxo...
auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Maj, 2011
martin.h napisał/a: kubas napisał/a: można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1
Minusem jest, że muszę lać 150 oktanowe paliwo
i to takie prawdziwie niemieckie z Bytomia, na innym, to nie skreca
_________________ czyt. faldżip
Bart
HEJTER
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011
to się chłopak dowiedział...
mortonrally [Usunięty ]
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011
dobrze, że homologacje załatwiłem :):)
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011
a wystarczyło zadzwonić do Adamanta