auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 04 Maj, 2011
Moja uwaga jest następująca:
Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.
Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.
Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...
Chyba właśnie tak zrobię... Wrzucę po południu foty jak to wygląda na ten moment i zobaczymy...
Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.
Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...
No u mnie akurat rozstaw srub byl (w miare) okej, ale zeby sie dalo pasy potem przelozyc przez te boczne otwory to musialem przed montazem chwycic za diaxa i co nieco przyciac.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011
Tomcat napisał/a:
Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
Według załącznika to NIE... Nie jest to żadna złośliwość z mojej strony, ale czy przed czy w trakcie budowania rajdówki aż tak trudno przeczytać dokładnie załącznik J ?
Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:
1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:
2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia
Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA
2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników
3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.
Pewnie są osoby które mają inaczej i nie ma problemu na BK, ale to już inny temat
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011
Tomcat napisał/a:
chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
Jaco napisał/a:
Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:
1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:
2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia
Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA
2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników
3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.
Właściwie EOT.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
Według załącznika to NIE... Nie jest to żadna złośliwość z mojej strony, ale czy przed czy w trakcie budowania rajdówki aż tak trudno przeczytać dokładnie załącznik J ?
Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:
1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:
2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia
Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA
2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników
3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.
Pewnie są osoby które mają inaczej i nie ma problemu na BK, ale to już inny temat
Prawdopodobnie wszystko to już bym wiedział, tylko że kupiłem od Barana zestaw który miał być do mnie plug&play z "dużą możliwością regulacji", dopiero przy próbie zamocowania fotela okazało się że nie ma opcji tak jeździć.
To że czytając zał. J niewiele z niego rozumiem to inna sprawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach