auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 31 Sty, 2007
i moje byly troszke zeszklone.. wyrazna roznica w hamowaniu - zawsze o tym mowie w serwisie i wtedy leciutko scieraja czy cos tam i znowu odczuwalna roznica - usluga prawie free - drobiazg
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 31 Sty, 2007
Na zeszklenie najlepsza jest metoda na krawężnik bieżesz klocek trzesz o krawężnik i jest elegancko.
ade [Usunięty]
Wysłany: Czw 01 Lut, 2007
sprobuj czerwonego pagida jak jest do clio, nagrzewa sie dosc szybko bo wystarcza 2-3 hamowania, a potem hamuje bardzo ladnie... mi sie przegrzac nie udalo ale ja jezdze jak emeryt...
ale poza mna tacy co szybciej jezdza tez polecaja:] a cena jest dosc konkurencyjna w stosunku do np ds performance
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 01 Lut, 2007
A pytałęs też w hydrotexie o tego pagida? Bo może sie okaże, co często się dzieje w naszym kraju, ze jak pan w mts nie miał sportowych klocków pagida w ofercie to usprawiedliwił się tym że sie wycofują, a on jest świetną firmą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach