auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 08 Lut, 2007
no właśnie
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
królik [Usunięty]
Wysłany: Nie 18 Lut, 2007
a ja skorzystam z tego tematu, żeby nowych zbyt wielu nie tworzyć. Powiedzcie mi czy silnik 1.6 8v z peugeota rallye podpasuje bez problemów do saxo VTR??
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 19 Lut, 2007
królik napisał/a:
a ja skorzystam z tego tematu, żeby nowych zbyt wielu nie tworzyć. Powiedzcie mi czy silnik 1.6 8v z peugeota rallye podpasuje bez problemów do saxo VTR??
tak - bo to ta sama seria silników TU
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 19 Lut, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Komputer?
Wałek?
tak jest komputer, wałek - nie podejrzewam aby inne modyfikacje były tam robione.
Fajniejsze jest pierwsze rallye (S1) to o pojemności 1.3 i mocy 100KM
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 19 Lut, 2007
To chyba to samo co w AX sporcie i GT ??
A nie wiem czy również nie to samo co w 205 Rallye tyle że tam były gaźniki
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Pon 19 Lut, 2007
Pierwsza różnica z tego co wiem to w TU5JP jest wtrysk bosch'a,a w rejlaku(TU5J2) jest wszystko magneti marelli.Jest też inny wałek i głowica ma większe zawory.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach