Wielkie dzięki. Wszystkie spostrzerzenia zostaną przekazane. Ani ja, ani kolega nie mielismy do czynienia z CTR. A w ocenie tego egz. liczą się w szczegolnosci takie uwagi jak Bonczka i antosia. Ja nie wiem co było przed, a co po lifcie.
Za około 35 tys. miałbym może naprawdę ekstra CTRa z PL salonu, igła, nie upalany, nic nie stuka nic nie puka, letki tuning.
2002 rok, około 110 tys. przebiegu. Modyfikacje w SSG i strojenie w EcuPerformance na 253 konie (wydech, kolektor DC, dolot Injen, kolektor dolotowy z czegoś tam większego, wałki BC2, sprężynki, talerzyki). Szpera i takie tam. Świetnie lata, a cena normalna jak za takie auto.
auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km Pomógł: 20 razy Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Bielsko-white
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
antoś napisał/a:
każdy element w innym odcieniu i tylny zderzak chyba ze sportowej 1,4.
to akurat standard w CTR, bo honda ma słabe lakiery...u mnie było to samo...wszystkie plastikowe elementy w innym odcieniu niż metalowe...
ogólnie jednak wygląda to słabo, zwlaszcza tylne dziursko pod dwupycie...jest chyba 4x większe niż powinno
poza tym tylne światła poliftowe do przedliftowej budy...
...a w tle piękna wiosna
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5JP4
moc: 120km Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2011 Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
antoś napisał/a:
Za 30 kilka tysięcy można coś znaleźć.
Za około 35 tys. miałbym może naprawdę ekstra CTRa z PL salonu, igła, nie upalany, nic nie stuka nic nie puka, letki tuning.
2002 rok, około 110 tys. przebiegu. Modyfikacje w SSG i strojenie w EcuPerformance na 253 konie (wydech, kolektor DC, dolot Injen, kolektor dolotowy z czegoś tam większego, wałki BC2, sprężynki, talerzyki). Szpera i takie tam. Świetnie lata, a cena normalna jak za takie auto.
Jesteś pewien ?
Srebrny?
Bo identyczne auto z takimi samymi modyfikacjami poszło jakoś w lutym z Wawy do znajomego do Gdyni
Fakt faktem, że był to jeden z najtańszych wtedy CTR EP3 na allegro, ale auto godne polecenia.
Ciężko jest ocenić jaki CTR jest ok, bardzo dobrze trzymają cenę, nawet te z początków produkcji.
Może jednak Subaraka zamiast CTR ?
WRX 02-03 kupisz w ok stanie za ~35kzł.
każdy kto kupuje WRX stara się go przerobić/upodobnic do STI, więc rejczel bzdura. Foka RS trzyma dobrze poziom cenowy, ale Type R jest fajniejszy IMHO.
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach