auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Śro 01 Cze, 2011
marcinstach napisał/a:
Masz moze jaki opis swojego auta,zdjęcia??
mam opis swojego zdjęcia.. mogę wysłać za pomuka
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
bla bla bla
forum mistrzów ciętych ripost, w większości średnio udanych
(w sumie chyba też się do tego grona zaliczam)
marcinstach [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011
Panowie ja tam nie wiem czy wam to jakoś poprawia samopoczucie takie pieprzenie? 2-3 posty na temat reszta jakieś słabe żarty - prawie jak na forum "Gólfa".
Teraz odpowiem dla tych "kabareciarzy"
1.Nie mam siostry
2.Nie interesują mnie Calibry 20 8v,16v 4x4 i inne....
Rozumiem za tak sobie wypisujecie głupoty bo jest to sposob komunikacji zrozumiały tylko dla Was rajderow
Pytam o koszty utrzymania bo widząc rzadkość występowania modelu 106 s16 sugeruje toze może być problem z dostępem do niego części, a wiadomo kiedy będzie auto używane od czasu do czasu na imprezach typu rally sprint poznań może cos sie skończyć. Szukalem info o tzw hot hatchach ktory ma potencjal starczy na lata a wiadomo ze mocy nigdy za duzo. Niestety u was mozna sie tylko dowiedziec jak krecic smiglem,kapucyna itd itd
Nie ma dla mnie problemu ładować kasę w auta ale musi to mieć potencjał i możliwość rozwoju jak nie ma tego to wole kupić cos mocniejszego np Clio Sporta.
Panowie ja tam nie wiem czy wam to jakoś poprawia samopoczucie takie pieprzenie? 2-3 posty na temat reszta jakieś słabe żarty - prawie jak na forum "Gólfa".
Pytam o koszty utrzymania bo widząc rzadkość występowania modelu 106 s16 sugeruje toze może być problem z dostępem do niego części, a wiadomo kiedy będzie auto używane od czasu do czasu na imprezach typu rally sprint poznań może cos sie skończyć.
1. poprawia że hej
2. koszty utrzymania starego, sportowego francuza są wyższe niż może Ci się wydawać, jeśli dwu-krotność wartości zakupu wpakowane w naprawy i cześci po 1 roku Cię nie przeraża to śmiało
chyba że liczysz na s16 od niemieckiego lekarza emeryta, stan gabinet, nic nie stuka nic nie puka, igiełka...
2. koszty utrzymania starego, sportowego francuza są wyższe niż może Ci się wydawać, jeśli dwu-krotność wartości zakupu wpakowane w naprawy i cześci po 1 roku Cię nie przeraża to śmiało
Przez 3 lata w swoim starym francuzie wsadziłem nowe sprzęgło, zregenerowałem belkę i przekładnię kierowniczą i jakieś pierdoły typu łącznik stabilizatora, gumki, gałki. Takich rzeczy jak płyny, filtry, rozrząd po zakupie nie liczę. Dużo to wszystko nie kosztuje, z dostępnością problemu żadnego jeszcze nie było. Jak wjeżdżam na jakąś krętą drogę to nie powiem żeby go oszczędzał, a wjeżdżam dosyc często
Poza tym, warto się przywitac
_________________ Loud pipes save lives!
Ostatnio zmieniony przez Koto Czw 02 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach