Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Katalizator sportowy a kat seryjny
Autor Wiadomość

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

dobrze jest mieć otwór reiwizyjny żeby mogli zobaczyć kamerką czy jest wkład...
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

106 napisał/a:
Jaco napisał/a:
Tomcat napisał/a:
Nie jestem w ogóle obeznany w temacie BK, chociażby w 3 lidze, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby mierzyli tam spaliny. Kat ma być i tyle, czy nie tak ?



MUSI byc i powinien być homologowany przez FIA, ale tego nikt nie sprawdza więc ludziska zakładają katalizatory sportowe czasem ze znaczkiem E czasem nie... Jeśli chodzi o badanie to chyba dla sędziów jest ważne tylko to czy kat jest, a nie na ile oczyszcza spaliny....



nie do konca... na wisle 2005 kacper puszkiel (gdy jeszcze w jego rekach byl
pug bad-iego (z silnikiem 8V)) zostal zdyskwalifikowany po BK2 gdy okazalo
sie z katalizatora zostala tylko sama obudowa....
ponoc robi sie pomiary przed i za katem. BK2 bylo w stacji diagnostycznej
wiec z dostepem do sprzetu nie bylo problemu.


Skoro była sama obudowa, to kata nie było, chodziło mi o to że sprawdzają czy jest faktycznie nie tylko z zewnątrz, ale głównie czy jest coś w środku.. coś mi się o uszy obiło, że można to nawet sprawdzić za pomocą badania temperatury przed i za pucha kata.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

dokladnie tez o tej temp slyszalem .... nie wiem jednak na ile po roznicy temp mozna
dojsc czy kat jest dobry, czy spelnia normy. chodzilo mi o to ze jednak musi on dzialac,
sama puszka czy "strumienica w obudowie kata" nie przejdzie.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

Tomcat napisał/a:
żeby mierzyli tam spaliny. Kat ma być i tyle, czy nie tak ?

Na 3 lidze badają tylko temp przed i za, przy czym sami do końca nie wiedzą czy różnica w temp jest OK. Jak im odkręciliśmy otwór rewizyjny to nie sprawdzili dalej bo nie mieli kamery :D , ale na RPP już zawsze mają.
Także pamiętaj wspawać tulejkę pod sondę lambda i zaślepić śrubą.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

GeKo napisał/a:
Także pamiętaj wspawać tulejkę pod sondę lambda i zaślepić śrubą


Ależ to musi zaburzać przepływ spalin...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 04 Cze, 2011   

10KM mniej!!!! :rotfl:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8