Chyba jednak ja zamuliłem
Dla zawodników prywatnych (samochód zgłoszony przez kierowcę lub pilota tego samochodu) zgłaszających się samochodami: Super 2000, Super 1600, N 4, R4, TD, „OPEN” - 2900
Dla zawodników pozostałych (samochód zgłoszony przez osobę inną, niż kierowca lub pilot tego samochodu) - 3700
Dla zawodników pozostałych (samochód zgłoszony przez osobę inną, niż kierowca lub pilot tego samochodu), gdzie kierowca legitymuje się inną licencją niż wydana przez PZM - 6000
Czyli tak, Polski kierowca zgłoszony przez siebie 2900, zagraniczny przez siebie 2900, kwoty różnią się dopiero jeśli załogę zgłasza zespół? Teraz już dobrze rozumiem?
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 08 Cze, 2011
kurde jakie zacofanie w gsmp wzgledem rpp... tam sie jeszcze kopie dokumentow
poczta dosyla... kolorowe skany w mailu im nie wystarcza... co za ludzie ;)
zaczynam powoli ogarniac temat gor.. moze kiedys (za 5 lat) sie przyda ;)
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011
hmm kolejna roznica miedzy gsmp a rajdami - w gsmp zewnetrzny wylacznik
pradu jest wymagany, a w rajdach tylko zalecany i ze w gsmp nie mozna jechac
z plyta pod silnikiem.
Dudziak juz po pierwszym przejezdzie treningowym. podobno jeszcze sie nie
obudzil na razie 7 na 9 jadac Nka w klasie A1600. schenk w 206 5 sek za nim.
do 6tego ma 7 sek straty... ma urywac
Heja Heja. Ja tez obserwuje wyniki Limanowej. Jedzie Nasz kolega z 106club Allesi. Własnie z nim rozmawiałem. Zadanie ma pocisnąc Ewe z C2 i probowac dogonic Romuzgę. Ja mu kibicuje, no i oczywiscie Dudziakowi tez
Heja Heja. Ja tez obserwuje wyniki Limanowej. Jedzie Nasz kolega z 106club Allesi. Własnie z nim rozmawiałem. Zadanie ma pocisnąc Ewe z C2 i probowac dogonic Romuzgę. Ja mu kibicuje, no i oczywiscie Dudziakowi tez
Nie wiedziałem, że Wojtek startuje, w takim razie trzymam kciuki
Nie Bartku, to nie moje auto. Silnik 100% seria natomiast pozostałe rzeczy; zawias starannie dobrany,skrzynia 13x64, dobra oponka. Auto powstawało bardzo długo i starannie. Wiele przemysleń wykorzystanych było równiez u mnie. Wojtek był u nas na forum, ale jakos ze wzg. na adminow nie mógł zagościc na dłuzej. Wg mojej oceny ogarnia bardzo fajnie i czasy godne szacunku
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 18 Cze, 2011
Przem_106 napisał/a:
Nie Bartku, to nie moje auto. Silnik 100% seria natomiast pozostałe rzeczy; zawias starannie dobrany,skrzynia 13x64, dobra oponka. Auto powstawało bardzo długo i starannie. Wiele przemysleń wykorzystanych było równiez u mnie. Wojtek był u nas na forum, ale jakos ze wzg. na adminow nie mógł zagościc na dłuzej. Wg mojej oceny ogarnia bardzo fajnie i czasy godne szacunku
Rozmawiałem z nim ostatnio przy okazji zakupu stabilizatora od niego i naprawdę ogarnia temat. Jaki tam zawias dokładnie teraz siedzi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach