auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 10 Lut, 2007 Rajd Szwecji 2007
Wyniki po II dniu:
01 M. Gronholm / T. Rautiainen Ford 1:05:21.3
02 S. Loeb / D. Elena Citroen +11.1
03 P. Solberg / P. Mills Subaru +22.6
04 H. Solberg / C. Menkerud Ford +27.9
05 M. Hirvonen / J. Lehtinen Ford +31.0
06 T. Gardemeister / J. Honkanen Mitsubishi +34.9
07 D. Carlsson / D. Giraudet Citroen +44.1
08 M. Stohl / I. Minor Citroen +1:05.0
09 C. Atkinson / G. MacNeall Subaru +1:08.8
10 J. Latvala / M. Anttila Ford +1:40.6
11 M. Ostberg / O. Unnerud Subaru +2:24.3
12 P. Flodin / M. Andersson Subaru +2:36.2
13 J. Kopecky / F. Schovanek Skoda +2:54.10
14 T. Schie / G. Bergsten Ford +3:07.8
15 M. Jonsson / J. Johansson Ford +3:46.6
Mały surprise i gronholm jest na czele. Loeb podobno miał problemy z cytryną i jechał momentami na 3 cylindrach. Dodatkowo jakieś incydenty z helikopterem
Sołowow nie najlepiej 13 w n4, ale jedzie bez przygód.
Generalnie w szwecji też chyba mają mało śniegu, bo wszyscy narzekają na wychodzacy szuter i wypadające kolce.
Solberg wlasnie wszystko zupelnie zepsul na 10 oesie... prawie 14 minut straty. Nie wiem czemu odnosze wrazenie ze Gronholm jedzie na 100% a Loeb ma jeszcze jakis zapas... moglo by byc ciekawie.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 10 Lut, 2007
Sloberg cos nie teges ostatnio.. tez go lubie
Loeb pierwsza kalsa - nadrabiza z 21 pozycji.. on nie będzie szedł po maxie zeby byc 1szym.. starczy mu druga pozycja. Odbije sobie na asfaltach i szutrach
Grinholm - ostatnio jakiś gburowaty się zrobił.. mam wrażenei że zeszłoroczna niemożność dogonienia Sebka w lpszym aucie go zdołowała.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Solberg ciamajda nieskutecznie jezdzi od pewnego czasu... widac wyraznie ze zeby w szwecji powalczyc trzeba byc albo skandynawem albo Loebem... jedynie Galli do czasu dawal rady jednak jak sie okazalo bylo to tempo dla niego zbyt szybkie... ta sama sytuacja w eNce... pierwszy nie-skandynaw dopiero 5 ze strata prawie 3 minut... kompletnie nie udal sie Peugeotowi 1 start nowego samochodu... ich S2000 przejechalo jedynie 2 oesy... najszybsza oska w rajdzie jest w tym momencie Fiesta ST objezdzajaca skutecznie C2 S1600 CTR'y tudzien inne sporty... a nasz Michal... wszystko bylo by ok gdyby nie to ze dostaje ponad minute od Araujo jadacego drugi raz w zyciu na kolcu.
No Bartek juz do szwedów na ich terenie go nie porównuje... ciezko tam z nimi wygrac zwlaszcza w eNce... o czym moglismy sie przekonac na Artic Laplan Rally... oblatani są niesamowicie... brakuje tylko w tym roku dobrego wariata w osce.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Sob 10 Lut, 2007
wiem, ale w rajdzie polski wiekszosc naszych matadorow baaaardzo cieszyla sie
gdy udalo im sie wygrac z nim odcinek a svedlund jechal u nas po raz pierwszy
czy drugi.... w kazdym badz razie widac ze gosc lał solka na obcym terenie
i tez leje go u siebie.
autoklub.pl napisał/a:
Mads Østberg, 19-latek w starej Imprezie S10, wpisał się na listę zwycięzców odcinków specjalnych w mistrzostwach świata. Talent z Moss, zaliczający czwarty występ w serii, drugi w Swedish Rally, najszybciej przejechał trasę Hagfors Sprint 2, poprawiając o siedem dziesiątych wczorajszy czas Marcusa Grönholma.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 12 Lut, 2007
Prosze nie narzekać na naszego "Michała".
Oesowo 7 w "ence" (przepraszam w PCRC), po wykluczeniu zwyciezcy awansem na 6-te miejsce.
To chyba nie jest źle w rajdzie na którym warunki sa"osobliwe"
Natomiast co do czołówki to słusznie zauważył Saxorulez: "Loeb odrobi na szutrach i asfaltach"
Tak własnie bedzie, a fordowi na pocieszenie pozostacje pozycja lidera wśród konstruktorów. Mikko H. jak na razie niesamowita skuteczność, to juz nie jest ten sam chłopak co 2 lata temu
Co do Solberga, to chyba jak na razie górą jest Hennig, bo Peterowi najwyraźniej obecna ewolucja subaryny nie podchodzi, poczekajmy nowa ewolucja ju od rajdu meksyku.
Ciekawe jak wykorzysta atut swojego podwórka na zbliżającym się Rajdzie Norweskim.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 12 Lut, 2007
NO teraz to toche przesadzacie...
Nie jest tak źle - Rosną nowe pokolenia które nie uczą się odcinków na "nielegalkach".
Będzie dobrze.
Problem jest w promocji młodzieży - żeby zaistnieć na światowej arenie, trzeba zostać mistrzem swojego kraju w wieku powiedzmy 20 lat.
Kto jest tak wcześnie promowany w Polsce (no poza Kościuszką) ???
Nie ma takich, srednia wieku RSMP to sporo ponad 25lat, a to niestery za późno...
Nie to zebym bronił naszych driverów, ale znalazło by sie pary szybkich tylko nie ma promocji.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach