auto: 106/Fiesta VII
silnik:: tu5jp4/j4/Econetic
moc: 150/90km Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Maj 2011 Skąd: Wągrowiec
Wysłany: Wto 21 Cze, 2011
Vlodarsky, O shit... już nie chce, powaga !
|Byłem w garażu 2h i wiecie co? jak otworzyłem te dekle plastikowe gdzie znajduje się
ta pompa to spotkałem obce formy życia... piachu i kurzy na 2 cm... i co się okazał?
styki na max zaśniedziałe... oczyściłem je i co dziwne auto póki co chodzi normalnie
Czemu dziwne? a to dlatego iż na razie trudno mi w to uwieżyć że taka duperela mogła mieć
taki wpływ na auto.. potestuje trochę i dam znać czy jednak trzeba zmienić pompę.
Także na razie się wstrzymam z pożyczaniem..
Pompką jest VDO jak co a pod drugim dekielkiem obok pompy ukrywa się
właśnie ów regulator ciśnienia
Także nie ma co się za szybko cieszyć ale może to jednak to było... okaże się jak trochę
polatam
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 22 Cze, 2011
tłumnik napisał/a:
ale tylko jeden raz to wystepuje na zimnym silniku... auto chyba ciut inaczej reaguje na gaz
+ jak dochodzi do odcinki to potrafi przerwać jakby pompa zaniemogła...
No i jeszcze do tego dochodzi sprawa taka że jak puszczę gaz to lekko szarpnie no i
jak dodam to jest to samo...
Miszcz, to normalne w przypadku tego silnika na zimnym. Jak się rozgrzeje to jest ok. U mnie też tak jest. Nic ci się nie pospuło.
auto: 106/Fiesta VII
silnik:: tu5jp4/j4/Econetic
moc: 150/90km Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Maj 2011 Skąd: Wągrowiec
Wysłany: Śro 22 Cze, 2011
kubas, mylisz się jak zobaczyłem zaśniedziałe styki .. które nie wiem jak mogły
cokolwiek przewodzić to zaniemogłem.. auto już nie przerywa. pompa podczas
przełączenie kluczyka w pozycji zapłon całkiem inaczej pracuje tzn nie pompuje już tak
długo.. widocznie inne napięcie do niej docierało lub coś no i to było sprawką ..
Zrobiłem 25km po mieście i różnica od razu odczuwalna. szkoda że fotki nie zrobiłem..
Drogi kubasie!
Mimo całej sympatii jaką Cię darzę, apeluję do Ciebie: zachowaj odrobinę pokory! Czy w każdym temacie musisz być ekspertem? Czy nie zauważasz faktu, że próbujesz wchłonąć kolejny temat tylko dlatego, że kupiłeś sobie ostatnio nowy silnik i masz Peugeota? Z całym szacunkiem - nie czyni Cię to ekspertem w tej dziedzinie. Więcej - są na tym forum osoby dysponujące znacznie większym doświadczeniem, może pozwól i im dojść do głosu miast zwyczajowo pisać posty przepełnione wszechwiedzą.
Pozdrawiam
P.S. No i apeluję - zachowajmy odrobinę przyzwoitości i zwykłego człowieczeństwa!
kubas, mylisz się jak zobaczyłem zaśniedziałe styki .. które nie wiem jak mogły
cokolwiek przewodzić to zaniemogłem.. auto już nie przerywa. pompa podczas
przełączenie kluczyka w pozycji zapłon całkiem inaczej pracuje tzn nie pompuje już tak
długo.. widocznie inne napięcie do niej docierało lub coś no i to było sprawką ..
Zrobiłem 25km po mieście i różnica od razu odczuwalna. szkoda że fotki nie zrobiłem..
bo zawsze zaczyna sie wszelkie naprawy usterki od najprostszych rzeczy
auto: 106/Fiesta VII
silnik:: tu5jp4/j4/Econetic
moc: 150/90km Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Maj 2011 Skąd: Wągrowiec
Wysłany: Śro 22 Cze, 2011
zefir, święta prawda ale kto by pomyślał? dziś jeszcze też chyba trochę polatam..
To 3 auto w domu więc... więcej stoi i się kurzy niż jedzie ma tylko dobrze wyglądać..
a to już ma za sobą - teraz pomału pomału... będziemy walczyc o moc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach