C2 C2VTR C2VTS
Autor
Wiadomość
Przem_106
kluseczek
auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Sty 2008 Skąd: Kwidzyn
Wysłany: Czw 17 Lut, 2011 C2 C2VTR C2VTS
Panowie jaka jest roznica między budą zwykłego c2, a c2 VTS/VTR?
Wpatruje się i roznice widac, ale nie potrafie sdopatrzec się szczegołow.
VTS napewno ma lotkę i alufelgi, ale co jeszcze?
Zastanawiam się nad c2 HDI i stąd pytanie o budę.
Za najlepsze odpowiedzi lecą pomuki
p106rallye [Usunięty ]
Wysłany: Czw 17 Lut, 2011
zderzak przedni plus grill
3 rodzaje : zwykła c2 , vtr/vts , gt
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 17 Lut, 2011
Różni się tylko dokładkami ("banany") pod przednim zderzakiem, nakłądkami na progi i lotką.
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
Bart
HEJTER
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Pią 18 Lut, 2011
chciałeś ubliżyć niektórym forumowiczom?
bizon
Witamina A..
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Pią 18 Lut, 2011
vtr/vts ma fajne znaczki na boku
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 18 Lut, 2011
Bart napisał/a:
chciałeś ubliżyć niektórym forumowiczom?
Wyjaśnimy to na PW, okeeeeeeeeeeej?!
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
106
You, you, you... SIŁŁŁŁŁAAA :]
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 22 Cze, 2011
zeby nie zakladaj nowego tematu....
ma ktos moze wykres z hamowni jakiegos c2r2? troche ich juz jezdzi
ale do tej pory nie spotkalem sie z zadnym udostepnionym wykresem.
jestem ciekawy jak to jest strojone... jak wysoko sie to kreci.. gdzie
jest max moc, moment itp jaki wykres ma przebieg..
idealnie by bylo gdyby ktos tez mial wykres np. od felicji kit car 1.4 lub 1.6
albo cos innego - zblizonego do tych (w ostatecznosci clio r3 - liczac na yarko
lub geko)
_________________ Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 22 Cze, 2011
Jeśli chodzi o wyniki Max'a to
190 KM @7750
175 Nm @ 5500
max rpm 8400
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
106
You, you, you... SIŁŁŁŁŁAAA :]
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011
ja tylko wiem ze tego sie nie stroi. Kupujesz kit z Francji i dostajesz gotowy komp. Co lepsze, jak kupisz kit V07 i pozniej rozbudowywujesz go do MAXa - to ten sam komputer ktory masz wysylasz do fabryki a oni robia w nim poprawki