auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
warto dodac ze (o ile pamietam) to przed ktoryms z naszych startow zawias
zostal kompletnie zrewidowany i zregenerowany w hp w czechach wiec jego
stan techniczny mozna okreslic jako idealny.
jak kazdy i ja bym go chetnie widzial w 106 mimo ze sam mam fajny gwint
z peugeot sport
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 25 Cze, 2011
hi hi rzeczywiscie pilot fotki pstryka dobre
Nawet brembo i Carbon Loreiny widac
Panowie - zapytam bez opyerdalania sie. A nikt nie chce kupic kompletu?? Ja moge sprzedac samego HP, ale mysle ze rozsadniej bedzie sprzedac i HP i Proflexa - jako zestaw.
Nie musze chyba tlumaczyc ze sprzedajac razem cena bedzie atrakcyjniejsza.
Ale jezeli chodzi o sam HP mysle ze 3ke chcialbym dostac (tutaj polegam tylko na wycenie HP Polska).
Jezeli bede sprzedawal w komplecie to wtedy HP 2.5 - Proflex musze dopytac ile to warte.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Sob 25 Cze, 2011
To dobra cena - biorac pod uwagę że zawias jest po rewizji i ma już nastawy na "polish road" a to oznacza że jest lepsze niz nowe i kupując zawias kupuje się też "know how" Bad-iego, a to jak wiadomo jest bezcenne
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach