auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 01 Lip, 2011
800 PLN jeszcze dam radę przeboleć jeśli wejdę konkretnie w te willansy, natomiast chętnie kupiłbym coś tańszego, na rynku są RRS, QSP i teraz pytanie, które z tych do 500 PLN będą najlepsze
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 01 Lip, 2011
ja mam fotel Recaro
co do RRS to też mi się podobają i zawsze te 350PLN zostaje w kieszeni
pytanie czy nie występują w nich problemy z luzowaniem się pasów, na ile precyzyjna jest centralna klamra itd.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 01 Lip, 2011
Yarko, EmerytRs2, Wybierzcie te które się nie luzują i przy okazji dają się łatwo luzować i dociągać. Z tego co ja pamiętam to TRSy i Schroty pod tym względem najlepiej się sprawdzają.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 01 Lip, 2011
Yarko napisał/a:
Nie chcę używek, ani jakiś noname'ów allegrowych, cenię sobie życie i zdrowie
Schroty z używanych mają ten plus że można sprawdzić czy miały dzwona, bo mają marker który się rozrywa przy grubym dzwonie.
Willansy kiedyś sam miałem, ale to było ponad 10 lat temu i ciężki mi do czegoś porównywać bo to były moje pierwsze szerokie szelki, więc się jarałem na maxa.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 01 Lip, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
jeździłes w TRs czy RRs? bo mówiełes że się nie luzowały
W TRSach ale pełnych 3 calowych, tu dół jest 2" czy to dobrze czy źle nie wiem. Zespół fabryczny Peugota używał właśnie dolnych 2" bo twierdzili ze są bezpieczniejsze. No i klamre miały okrągłą z trójkątem do odpinania a nie z wajhą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach